۲۵۰ کانون خادمیاران رضوی در سمنان افتتاح شد

سمنان (پانا) - سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از افتتاح ۲۵۰ کانون خادمیاران رضوی در سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۵۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
۲۵۰ کانون خادمیاران رضوی در سمنان افتتاح شد

علیرضا خسروی، در حاشیه ارتباط ویدئوکنفرانسی با آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و افتتاح کانون‌های خادمیاری رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز هم‌زمان با 2 هزار کانون خادمیار رضوی در کشور در سمنان نیز 250 کانون افتتاح شد.

وی با اشاره به فعالیت دفاتر آستان قدس رضوی در استان سمنان گفت: در هر شهرستان دفاتری برای پیگیری امور مربوط به فعالیت‌های آستان قدس رضوی ایجادشده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان با از امدادرسانی و فرهنگی به‌عنوان دو عرصه فعالیت دفاتر استانی آستان قدس رضوی در سراسر کشور نام برد و خاطرنشان کرد: این دفاتر در چهار مأموریت خادمیاری وقف و نذر امداد مستضعفان و فرهنگی به مردم کشور خدمات‌رسانی می‌کند.

خسروی با اشاره به اینکه استان سمنان در جذب خادمیاران رضوی از استان‌های پیشرو کشور به نسبت جمعیت خود بوده است افزود: تاکنون بیش از پنج هزار نفر از مردم استان سمنان برای خادم یاری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار عرصه خدمتی برای ارائه به افراد نیازمند جامعه از سوی این پنج هزار نفر اعلام‌شده است، عنوان کرد: این خدمات از طریق کانون‌های محله‌ای آستان قدس رضوی در استان سمنان به افراد نیازمند متقاضی ارائه می‌شود.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از انجام فرایندهای گزینشی بیش از 2 هزار و 700 نفر از افراد نام‌نویسی شده خادمیاری در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از یک هزار نفر از خادمیاران رضوی استان سمنان علاوه بر ارائه خدمت به افراد نیازمند در محل اقامت خود، موفق به ارائه خدمت به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) در حرم مطهر آن حضرت شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار