رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: مانور یاوران انقلاب نمایش انسجام اعضای سازمان دانش‌آموزی است

شهرری (پانا) - جلسه هم‌اندیشی مانورتشکیلاتی یاوران انقلاب در سالن وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: مانور یاوران انقلاب نمایش انسجام اعضای سازمان دانش‌آموزی است

بهروز نصیری گفت: سازمان دانش‌آموزی مبتنی بر مشارکت دانش‌آموزان در رشد و تبلور استعداد‌های جسمی، فکری، اجتماعی و معنوی خود به‌عنوان شهروندان جامعه در جهت تعاملات ملی و بین‌المللی تشکیل شده است.

او در ادامه عنوان کرد: مانور یاوران انقلاب در راستای اهداف تشکیلات سازمان دانش‌آموزی و نمایش مهارت‌های آموخته شده در زمینه مهارت‌های اردویی، مهارت نه گفتن و راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های فردی وگروهی دانش‌آموزان است.

نصیری افزود: در این مانور، برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرود همگانی، حرکات ورزشی و نمایشی توسط دانش‌آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی اجرا می‌گردد.

او در ادامه با اشاره به این که هدف از تاسیس سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان درطول دوران تحصیل و آشنایی با منش‌های تشکیلاتی است گفت: دانش‌آموزان پس از خروج از آموزش و پرورش انسان‌های مسئولیت پذیر بوده و می توانند در حیطه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشند .

او بیان کرد: اعضای سازمان دانش‌آموزی در گروه‌های خود در مدرسه تحت نظارت مربیان این سازمان، آموزش‌های مختلف مهارتی و معرفتی را می‌آموزند، تا به عنوان مدیران فردای نظام اسلامی ایران تربیت شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ادامه داد: مانور یاوران انقلاب نمایش انسجام اعضای سازمان دانش‌آموزی است و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی به عنوان یاوران و حامیان این انقلاب هستند.

او خاطر نشان کرد: یکی از اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت این است که فرهنگ درست زندگی کردن را در صحنه اجتماع و محیط زندگی به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا دانش‌آموزان بتواند در محیط طبیعی و اجتماعی خود را به گونه ای اداره کند که به دور از هرگونه مشکلی باشد.

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار