تاثیر تصمیم سیاسی هندی‌ها روی جام جهانی شمشیربازی

تهران (پانا) - فدراسیون جهانی تیراندازی توزیع سهمیه المپیک در مسابقات جام جهانی هند را حذف کرد.

کد مطلب: ۸۹۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تاثیر تصمیم سیاسی هندی‌ها روی جام جهانی شمشیربازی

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود در مسابقات جام جهانی تیراندازی دهلی هند که از شنبه ۴ اسفندماه آغاز می‌شود همراه با توزیع سهمیه المپیک توکیو باشد اما تغییراتی ایجاد شد.

بعد از اینکه میزبان مسابقات یعنی هند به کشور پاکستان به دلایل مشکلاتی که در کشمیر اتفاق افتاده بود ویزا نداد فدراسیون جهانی تیراندازی توزیع سهمیه المپیک را از این مسابقات حذف کرد.
اکنون این مسابقات تنها یک جام جهانی است که هیچ سهمیه‌ای در آن داده نمی‌شود. قرار است این سهمیه یا در مسابقات آتی توزیع شود و یا فدراسیون جهانی مسابقات جایگزینی را تدارک ببیند.

تیم ۱۵ نفره تیراندازی ایران که خود را به سختی و با وجود مشکلات زیادی همچون نبود مهمات و همچنین لغو اردویهانوفر خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده کرده بود این شانس را از دست داد.
البته شاید هم این موضوع را بتوان خوش شانسی برای ملیپوشان ایرانی در نظر گرفت که با وجود مشکلاتی که سر راهشان وجود داشت می‌توانند با آمادگی بیشتر راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک شوند.

ترکیب تیم ملی تیراندازی ایران در مسابقات جام جهانی هند (اولین مسابقات جام جهانی در سال ۲۰۱۹) را الهه احمدی، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، حسنا توتونچی، امیر محمد نکونام، حسین باقری، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در رشته تفنگ و جواد فروغی، امیر جوهری، وحید گلخندان، مصطفی نصیری، مینا قربانی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در بخش تپانچه تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار