معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان در بسطام:

فعالیت های آموزشی و پرورشی مکمل یکدیگرند

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه شرایط مالی و کمبود اعتبارات لازم باعث کاهش انگیزه در انجام کارها می شود، افزود: بهترین، سالم ترین، حاذق ترین و اثرگذارترین نیروها در آموزش و پرورش می باشند.

کد مطلب: ۸۹۵۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های آموزشی و پرورشی مکمل یکدیگرند

قاسم شریفی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش بسطام، با بیان اینکه در انجام فعالیت ها نباید نگاه جزیره ای داشته باشیم، تصریح نمود: فعالیت های آموزشی و پرورشی مکمل یکدیگرند و هر حوزه با تعامل با دیگر حوزه ها و درک متقابل با هم در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی گام بردارند.

وی به تربیت رنگین کمانی اشاره نمود و افزود: بر اساس تربیت رنگین کمانی، همه نیروها با نگاه جامع و بر اساس برنامه ریزی برای تک تک دانش آموزان و بکارگیری تمام استعداد آنان و تنوع فعالیت ها و برنامه ها فعال هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان، با اشاره به تغییر رویکرد حوزه پرورشی از توجه تک بعدی به همکار و دانش آموز گفت: کار تربیتی را باید تمامی همکاران آموزشی به عنوان الگوی اصلی دانش آموزان پیگیری نمایند.

حسن دیداری، رییس آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز با گرامیداشت آغاز دهه پنجم انقلاب به برنامه های اجرایی در سطح منطقه اشاره و افزود: برنامه های اجرایی در حوزه پرورشی به صورت قطبی جهت کاهش هزینه ها، شرکت حداکثری دانش آموزان و استفاده از پتانسیل مدارس می باشد.

وی کیفیت بخشی و مدرسه محور بودن طرح ها و برنامه ها و استفاده از ظرفیت دانش آموزان جهت به فعلیت رساندن ظرفیت های بالقوه آنان را از برنامه های آموزش و پرورش منطقه دانست.

رییس آموزش و پرورش منطقه بسطام، به کمبود نیروی انسانی در حوزه پرورشی و تربیت بدنی، کمبود اعتبارات، تجهیزات و فضاهای تربیتی اشاره کرد و اجرای طرح توانمندسازی نیروها، تجمیع حوزه آسیب ها و مشاوره جهت تسهیل کارها را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار