مهلت ثبت‌نام کنکور ۹۸ تمدید شد

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام در کنکور سراسری ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۵۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام کنکور ۹۸ تمدید شد

حسین توکلی به پانا گفت: ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

وی گفت: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا امروز پنجشنبه فرصت داشتند که در این آزمون ثبت نام کنند اما با توجه به تمهیدات لازم، این فرصت تا دوشنبه ۶ اسفند تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دانش آموزان فنی و حرفه ای یا کار و دانش نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶ ) که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند نیز می توانند بر اساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در آزمون سراسری ۹۸ ثبت نام کنند. این داوطلبان لازم است از جدول گروه بندی عناوین دیپلم ها کدهای دیپلم ۲۱ (برای دانش آموزان فنی و حرفه ای) و ۲۲ (برای دانش آموزان کار و دانش) را در تقاضانامه ثبت نامی درج کنند، ضمن اینکه این داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار