معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس خبر داد:

برگزاری کنکور آزمایشی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم

هرمزگان (پانا)- به همت آموزش متوسطه دوم و با همکاری بنیاد علوی ، کنکور آزمایشی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در مدارس روستایی و حاشیه شهر ناحیه یک بندرعباس برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۵۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنکور آزمایشی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، اسحاق جلالی معاون آموزش متوسطه ناحیه یک با اعلام این خبر افزود: این آزمون که در راستای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته با همکاری بنیاد علوی برنامه ریزی شده و بطور همزمان در 17 مدرسه روستایی با جمعیت دانش آموزی 363 نفر و در 8 مدرسه حاشیه شهر با 525 نفر دانش آموز برگزار گردید .

وی هدف از برگزاری این آزمون ها را آمادگی دانش آموزان برای کنکور 98 و توانمند سازی آنها برای امتحانات نهایی (نوبت دوم) عنوان نمود و خاطر نشان کرد: این آزمون ها انگیزه و اعتماد به نفس دانش آموزان روستایی و حاشیه شهر را تقویت نموده و باعث می شود بر مطالب کتب درسی تسلط بیشتری داشته باشند و در نهایت منجر به ارتقاء سطح علمی و پیشرفت تحصیلی آنان شود.

این مسئول در پایان از همکاری صمیمانه و خیرخواهانه بنیاد علوی و سایر دست اندرکاران برگزاری این آزمون که در اجرای مطلوب این برنامه آموزش متوسطه را همراهی نمودند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار