وزیر ورزش در ساری: سالن چند منظوره ماهفروجک در هفته دولت سال۹۸ افتتاح می‌شود

ساری (پانا) - وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پروژه سالن چندمنظوره ماهفروجک از افتتاح آن در هفته دولت در سال ۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۵۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ورزش در ساری: سالن چند منظوره ماهفروجک در هفته دولت  سال۹۸ افتتاح می‌شود

مسعود سلطانی‌فر در سفر امروز به مازندران از پروژه سالن چند منظوره ماهفروجک بازدید کرد. ساخت این پروژه شش هزار نفره که یک پروژه ملی است، از سال ۸۴ آغاز شده و طبق گفته پیمانکار پروژه تاکنون ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۳۰میلیارد تومان هزینه صرف آن شده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پیشرفت این پروژه در یک سال و نیم گذشته سرعت خوبی داشته است، گفت: «تکمیل این پروژه به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که طبق توافق با استاندار مازندران قرار شد، ۶۰ درصد آن از منابع ملی و ۴۰ درصد از منابع استانی تأمین شود.»

او همچنین از افتتاح این پروژه در هفته دولت در سال آینده خبر داد.

او به پروژه پیست دوچرخه‌سواری در کنار سالن شش هزار نفری هم اشاره کرد و گفت: «تلاش می‌کنیم در صورت تأمین منابع، به لحاظ اجرایی این ظرفیت را دارد تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.»

سلطانی‌فر سالن شش هزار نفره جویبار را دارای مشکلات تأمین اعتبار دانست و از تسریع روند پیشرفت آن در سال آینده خبر داد.

او افزود: «استادیوم نوشهر تا شش ماه دیگر به اتمام می‌رسد و استادیوم پنج هزار نفره چالوس نیز زمان می‌برد.»

سلطانی‌فر در پاسخ به سؤال خبرنگاران پیرامون پروژه‌های نیمه‌کاره در مازندران گفت: «اولویت با پروژه‌هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردارند و بر آنیم تا هفتاد درصد کل پروژه‌های نیمه‌تمام فعلی تا پایان دولت دوازدهم به پایان برسند.»

سلطانی‌فر پروژه‌های شهرهای بابل، جویبار، بهشهر، نور و آمل را از این دست پروژه‌ها برشمرد.

او در مورد سالن پنج‌هزار نفره آمل گفت: «تکمیل آن به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که قرار شد ۵ میلیارد تومان آن از منابع ملی و ۵ میلیارد تومان از منابع استانی و شهرستانی تأمین شود.

وزیر ورزش و جوانان در این سفر همچنین از استادیوم شهید چمران و دیوار صخره‌نوردی آمل بازدید کرد و سپس سالن شهدای پایین‌‌بازار آمل را افتتاح کرد.

سلطانی‌فر در مراسم کلنگ‌زنی استخر شهرستان آمل که با همکاری شهرداری آمل ساخته خواهد شد نیز شرکت کرد.

سلطانی‌فر در ساری نیز خانه وزنه‌برداری استان مازندران و مجموعه فرهنگی ورزشی کاسپین آبی رفاه را افتتاح و از مجموعه ورزشی محمدعلی پیوندی بازدید کرد و در مورد این مجموعه ورشی خبر داد که در اول خردادماه افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار