معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش پاکدشت: چهره ها، شهرت و جایگاه خود را مدیون خبرنگاران هستند

پاکدشت (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش پرورش  پاکدشت در جمع خبرنگاران پانا، گفت: چهره ها، شهرت و جایگاه خود را مدیون خبرنگاران هستند.

کد مطلب: ۸۹۵۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش  پاکدشت: چهره ها، شهرت و جایگاه خود را مدیون خبرنگاران هستند

محمد اسدی معاون پرورشی وتربیت بدنی پاکدشت، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان خبرنگار، خود را نمایندۀ بیش از 70 نفر از کارمندان آموزش و پرورش دانسته و با اشاره به این که حضور دانش‌آموزان را در حوزۀ خبرگزاری پانا، امری مغتنم می‌داند، گفت: امید آن داریم که حضور در کارگاه‌های خبرنویسی، علاوه بر این امر که دانش خود را در این حوزه افزایش دهند، خاطرات خوشی را برای ثبت در روزهای خوب جوانی رقم بزنند.

او در ادامه، حضور دانش‌آموزان در محیطی غیر از محیط مدرسه را یک اقدام ارزشمند و دارای تجربه‌های فراوان برشمرده و با اشاره به این که خبرنگاران باید جرأت و جسارت داشته باشند، افزود: به خبرنگاران پانا، به جهت داشتن این جرأت تبریک می‌گویم.

این مقام مسئول، در بخشی دیگر از سخنان خود، ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان خبرنگار، با اشاره به این که خبرنگاران پانا، می‌بایست در رشته‌های دانشگاهی که مرتبط با حوزۀ خبرنگاری است، به تحصیل بپردازند، ادامه داد: امید آن دارم تا در انتخاب رشتۀ دانشگاهی خود نیز با صاحبان اندیشه و تجربه مشورت کنید تا انتخاب و در پس آن، آیندۀ خوبی را برای خود و جامعه رقم بزنید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پاکدشت، با اشاره به این که از حضور وی در این جایگاه تنها حدود 45 روز می‌گذرد، گفت: دانش‌آموزانی که در راستایی استعداد و توانمندی‌های خود تلاش می‌کنند، مایۀ افتخار مجموعۀ آموزش و پرورش هستند.

اسدی، رشتۀ خبرنگاری را از رشته‌هایی دانسته که علاقه علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و از همین رو، یکی از پرطرفردارترین رشته های دانشگاهی است و بر همین اساس، تصریح کرد: بسیاری از افراد در صدد این موضوع هستند که با خبرنگاران ارتباط برقرار کنند و به واسطۀ حضور آن ها در حوزه‌های مادی و معنوی متنافع خویش را تثبیت کنند.

او اقدامات انجام شده در حوزۀ معاونت پرورشی و فرهنگی را بسیار زیاد دانسته و ضمن ابراز تأسف از این موضوع که بسیاری از این اقدامات، به جهت عدم حضور خبرنگاران در کنار مجموعۀ آموزش و پرورش از دسترس آنان خارج می‌ماند، یادآور شد: تا زمانی که خبرنگار در حوزه‌ای حضور نداشته باشد، اقدامات انجام شدۀ مسئولین به گوش مردم نخواهد رسید.

این مقام مسئول، با اشاره به این امر که خبرگزاری پانا، به لحاظ کار تولید محتوای خبر، یکی از مهم‌ترین و پرکارترین تشکل‌های دانش‌آموزان است، تأکید کرد: بسیاری از چهره‌هایی که امروز در اوج محبوبیت هستند و مردم آنها را می‌شناسند، شهرت و جایگاه خود را مدیون خبرنگاران هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پاکدشت، در پایان سخنان خود تأکید کرد: خبرنگاران با زبان و بیان خوب خود می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار