کارگاه آموزشی مدیران مدارس هیات امنایی در ناحیه دو ری

شهرری (پانا) - کارگاه آموزشی مدیران مدارس هیات امنایی و کارشناسان امور شوراهای شهرستانهای استان تهران به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی مدیران مدارس هیات امنایی در ناحیه دو ری

احمدوند رییس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران در جلسه مدیران مدارس هیئت امنایی ناحیه دو شهر ری اظهار کرد:آموزش و پرورش در سالهای اخیر با بهره گیری از مشارکت مردم توانسته است مجموعه های آموزشی همچون مدارس هیئت امنایی راتقویت کرده و در این حوزه موفق عمل کند.

او با بیان اینکه مشارکت دادن مردم و خانواده‌ها در امر تعلیم و تربیت زمینه تحول‌آفرینی در این حوزه حساس و تاثیر گذار را فراهم می‌آورد، گفت: آموزش و پرورش مردم محور که بیشتر در کارهایش اولیا را مشارکت می‌دهد زیر ساخت تحول در این حوزه است که به تقویت این جبهه در تحکیم بخشی به روابط خانه و مدرسه کمک می کند.
او در ادامه افزود: نشست تخصصی کارشناسان و مدیران مدارس هیات امنایی در راستای کیفیت بخشی به امورات آموزشی و پرورشی این مدارس با حضور مسئولان این حوزه مفید به فایده است.
احمدوند برنظم بخشی به امور این مدارس تاکید کرده و افزود: مدارس مدارس هیات امنایی به جهت برخورداری پر رنگ از مشارکت های مردمی می توانند با اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی متنوع عملکرد شاخص داشته واهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت را محقق سازند.


/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار