رئیس شورای محله اسلامی استان سمنان خبرداد:

اجرای طرح محله اسلامی، سبب ارتقاء سلامت و نشاط محلی در محلات شهر تاریخی سمنان می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس شورای محله اسلامی استان سمنان با اشاره به تأثیرات اجرایی شدن این طرح، خاطرنشان کرد: اجرا شدن کامل این طرح، سبب ارتقاء سلامت و نشاط محلی در محلات شهر تاریخی سمنان می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۵۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح محله اسلامی، سبب ارتقاء سلامت و نشاط محلی در محلات شهر تاریخی سمنان می‌شود

حجت الاسلام حسین یحیایی در حاشیه دیدار سردار غلامحسین غیب پرور با مردم منطقه جنوب شهر سمنان(سرداران شهید سمنان) با بیان اینکه این طرح در منطقه ابوذر از محلات قدیمی مرکز استان سمنان در حال اجرا است، افزود: ارائه خدمات مناسب و بهتر به مردم محل، ارتقاء امنیت و ایجاد یک بستر همراه با آرامش، نشاط و پرامید برای شهروندان از اهداف اجرای این طرح است.

وی گفت: تعمیق باورهای دینی و ارتقاء مودت و همدلی و نگاه عدالت محور و ظهور مظاهر اسلامی و ارتقاء سلامت روحی و روانی و... از دیگراهداف این طرح است.

رئیس شورای محله اسلامی(سرداران شهید) شهرستان سمنان اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان در قبال مردم در هر کشوری، ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم برای یک زندگی آرام همراه با سلامت و نشاط روحی و روانی برای شهروندان است.

یحیایی با اشاره به اینکه این طرح از طرف سپاه پاسداران در سطح استان برگزار می شود، افزود: در این طرح نقاط آسیب دیده محله از نظر امنیتی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... مورد بررسی قرار گرفته و طرح متناسب با نیاز هرمحله در بخش های توانمندسازی اقتصادی، امور فرهنگی و اجتماعی، بانوان و عمران و سازندگی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه تبدیل کردن محله مجری طرح از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب از مهمترین برنامه شورا است، ادامه داد: شورای محله اسلامی (سرداران شهید) شهرستان سمنان متشکل از بخش های اقتصاد و توانمندسازی، عمران وسازندگی، فرهنگی و اجتماعی، سمعی و بصری، امور بانوان، امنیت و انتظامی و نماینده هیئت امنای مساجد است.

محله سرداران سمنان در کشور نمونه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز با بیان اینکه سمنان دیار سرداران و سه هزار شهید است که خدمات شایسته به نظام اسلامی داشتند، گفت: محله سرداران سمنان در کشور نمونه است.

سردار غلامحسین غیب پرور با اشاره به بازدیدش از محله سرداران شهید در شهر سمنان، افزود: حرکت مردمی برای احیای محله اسلامی در سمنان نمونه است.

وی به تهیه 40 فقره جهیزیه برای خانواده های نیازمند در سمنان اشاره و اضافه کرد: 120 میلیون ریال برای هر جهیزیه در این برنامه هزینه شده است که همه از منابع مردمی بوده و هیچ اعتبار دولتی یا از سپاه و بسیج استفاده نشده و تمام هزینه ها از خیران مردمی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مردم به مجموعه سپاه و بسیج در تهیه این مجموعه جهیزیه ها که در کشور برنامه ریزی می شود اعتماد دارند، این اعتماد بزرگترین سرمایه برای سازمان بسیج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار