فرماندار اسلامشهر: نماز عامل مهم پیشگیری از بیماری های روحی است

اسلامشهر(پانا) - جشن طوبائیان از فرش تاعرش سه هزار نفر دانش آموزان پایه سوم ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر با اقامه نماز ظهرو عصر توسط حجت الاسلام سید حسن خمینی در حرم امام راحل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: نماز عامل مهم پیشگیری از بیماری های روحی است

در این مراسم پس از اجرای برنامه حاملان قرآن، خادمان حرم حضرت معصومه (س) پرچم بارگاه ملکوتی آن حضرت را در معرض دید همگان قرار دادند وسپس حجت الاسلام راستگو به اجرای برنامه های فرهنگی جهت دانش آموزان پرداخت.

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با نکوداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی حضور دانش آموزان در جشن تکلیف گرامی داشت و از آنان خواست در این دوران جدید عبادت خداوند متعال را در راس برنامه های خود قرار دهند تا در زندگی سعادتمند باشید.

مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در حاشیه برنامه و در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار کرد: انسانها به دو بیماری روحی و جسمی دچار خواهند شد و نماز عامل مهم پیشگیری از بیماری های روحی است .

او در ادامه افزود: فرزندان ما اگر از همان ابتدای سن تکلیف به جایگاه مهم نماز توجه کنند در زندگی به سعادت دست خواهند یافت.

در این برنامه که مدیر کل، معاون پرورش و فرهنگی، کارشناسان اداره قرآن، نمازو عترت و فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مدیر، شورای معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش و اعضای شورای شهر اسلامشهر نیز حضور داشتند، نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام سید حسن خمینی اقامه شد.

/خبرنگار: سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار