عبدالرضا فولادوند: اولویت اول آموزش و پرورش، آموزش نیروی انسانی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بزرگترین سرمایه هر جامعه، نیروی انسانی است و اولویت اول آموزش و پرورش، آموزش نیروی انسانی است، چرا که معلم باید توانمند شود و با روش های جدید آموزشی آشنا و آگاه شود.

کد مطلب: ۸۹۵۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند: اولویت اول آموزش و پرورش، آموزش نیروی انسانی است

به نقل از روابط عمومی منطقه 18 آموزش و پرورش شهر تهران، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ،از معاونت ها و کارشناسی های اداره منطقه ۱۸ ، بازدید به عمل آورده و به خواسته ها و گزارش کارهای کلیه همکاران اداری گوش فرا داد و توصیه هایی در مورد ارتقای عملکرد واحدهای مختلف ارائه کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از برنامه های درحال پیگیری گفت و عنوان کرد: در مدارس چند برنامه را باید پیگیری کنیم ۱- گسترش نشاط اجتماعی در دانش آموزان، یعنی باید تلاش کنیم دانش آموزانمان را شاداب نگه داریم و بچه هارا به گونه ای بار بیاوریم که آینده مملکت را بسازد ۲- افزایش سطح مهارت های آموزشی، مثلأ مهارت ارتباط با دیگران، مهارت ارتباط با همسالان ، مهارت پرسشگری، مهارت تخلیه هیجانات و مهارت زندگی و دیگر موارد 3- ارتقاء سطح جامعه پذیری مثلا زیست جمعی، سازگاری اجتماعی، همدردی اجتماعی، گفتگو و دیگر موارد ۴- کاهش آسیب های اجتماعی، مثلأ مدیریت و نظارت بر گسترش شبکه های اجتماعی، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و ... ۵ - توسعه ی اخلاق، چرا که بی اخلاقی اگر در جامعه توسعه پیدا کند افزایش ناامنی، رشد طلاق رشد و بی عدالتی، خشونت و افزایش ناسازگاری و فاجعه منفعت گرایی شخصی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به کیفیت در ساماندهی نیروی انسانی عنوان نمود: کیفیت کارمان را از ساماندهی کلید بزنید، معلم ابتدایی باید در مقطع ابتدایی تدریس کند و معلم متوسطه در مقطع متوسطه، ضمنأ طرح ها در ابتدایی باید محدود شود، هیچ طرحی در ابتدایی اجباری نیست،

فولادوند خاطر نشان کرد: بزرگترین سرمایه هر جامعه، نیروی انسانی است و اولویت اول آموزش و پرورش، آموزش نیروی انسانی است، چرا که معلم باید توانمند شود و با روش های جدید آموزشی آشنا و آگاه شود.

فولادوند ازوضعیت تراکم دانش آموزان در مدارس منطقه، برنامه های آموزش و پرورش در ارتباط با پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی جهت کیفیت در ساماندهی سال تحصیلی جدید، در بازدید از دوایر، سوالاتی را مطرح نمود.

گفتنی است مدیر کل در جمع مدیران متوسطه اول، حضور بهم رسانید و در زمینه خواسته ها و مشکلات آنان به گفتگو نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار