مشاور آموزشی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد؛

تلاش برای بهبود کیفی آموزش با تأکید بر خلاقیت و توسعه آموزش‌ها در مسیر کارآفرینی

تهران (پانا) - مشاور آموزشی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای بر تلاش برای بهبود کیفی آموزش با تأکید بر خلاقیت و توسعه آموزش‌ها در مسیر کارآفرینی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۹۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای بهبود کیفی آموزش با تأکید بر خلاقیت و توسعه آموزش‌ها در مسیر کارآفرینی

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، غلامرضا کیانی مشاور آموزشی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور در دانشکده شهید شمسی پور تهران و شرکت در مراسم تشییع شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، از بخش‌های مختلف آموزشی دانشکده شامل گروه‌های آموزشی، مرکز کامپیوتر، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها وکلاس‌های درس بازدید کرد.

بنابراین گزارش حقیقی رییس دانشکده، ضمن معرفی اعضای هیات علمی و واحدهای مختلف دانشکده، پیرامون ابعاد مختلف فعالیت‌های مرکز توضیحاتی را عنوان کرد.

در این بازدید مدیران گروه‌های آموزشی و مدرسان مرکز توانمندی­‌های و چالش‌های گروه‌های آموزشی دانشکده شامل کمبود نیروی انسانی هیات علمی، کمبود فضای فیزیکی، محدودیت امکان برگزاری آزمون الکترونیک، لزوم حمایت از رشته‌های الکترونیک، برق، کامپیوتر و حسابداری در این دانشکده را مطرح کردند.

مشاور آموزشی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حاشیه بازدید در صحبت با دانشجویان انجام فعالیت در عرصه عمل و اقتصاد حرفه‌ای را یکی از عوامل پیشرفت دانشجویان و میهن اسلامی دانست و شناسایی استعدادها و اشتراک گذاری آن‌ها را در راه کارآفرینی از نکات مهم در جهت بهبود آموزش عنوان کرد.

کیانی با بیان این که نگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای بالاخص ریاست دانشگاه، نسبت به این دانشکده متفاوت است، هدف از این بازدید را بررسی مسایل و مشکلات موجود برای بهبود فضای آموزشی و ارتقا سطح آموزش این دانشکده عنوان کرد.

در انتهای این بازدید کیانی تلاش برای بهبود کیفی آموزش با تأکید بر خلاقیت، توسعه آموزش‌ها در مسیر کارآفرینی در سطح مرکز، تعریف و بکارگیری دستورالعمل‌هایی برای تقویت اثربخشی دانشکده به عنوان راهبردهایی برای تحقق دانشگاه کارآفرین مطرح کرد.

تبدیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه کارآفرین و نقش دانشکده شهید شمسی پور در تحقق این هدف، تقویت ارتباط دوسویه معاونت آموزشی دانشگاه و دانشکده، لزوم رصد دانشجویان فارغ التحصیل، تقویت سطح دانشجویان ورودی به دانشکده، عضویت اعضای هیأت علمی و مدرسان دانشکده در کمیته‌های تخصصی دانشگاه و ... از جمله پیشنهادات و نکات مطرح شده از سوی مسولان و استادان مرکز بود.

تشریح برنامه استراتژیک سه سال آینده دانشکده شامل بهبود کیفیت خدمات آموزشی، بررسی زمینه‌های لازم برای جذب کمک‌های خیرین آموزش عالی، تشکل‌ها و انجمن‌ها، ترویج خلاقیت، نوآوری و پژوهشی از دیگر مسائل مطرح شده در این بازدید بود.

پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید شمسی پور تهران تشییع شد

همچنین عصر روز گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کارکنان، استادان و دانشجویان دانشکده شهید شمسی پور تهران، کیانی مشاور آموزشی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای، فعال رییس دانشکده ولیعصر(عج) تهران و جلیلی رییس بسیج اساتید دانشگاه با حضور در مراسم تشییع شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در محل دانشکده شهید شمسی پور برگزار شد با حضور خود بار دیگر با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای معظم تجدید بیعت دوباره کردند.

احمد رضا حقیقی رییس دانشکده شهید شمسی پور در حاشیه این مراسم با بیان این که شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس راه امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را در پیش گرفتند تا این که آزاده باشند، گفت: شهدا با نثار همه هستی خویش در راه خدا به ما نشان دادند که در راه حریت، آزادگی و در راه حق و حقیقت باید از تمام هستی خویش گذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار