مانور یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی شهرستان پردیس برگزار شد

پردیس (پانا) - با هدف تقویت تربیت اجتماعی و روحیه نظم و قانون گرایی ، تربیت اسلامی دانش آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی ، برنامه ریزی برای اوقات فراقت دانش آموزان و خودباوری فرهنگی آنها مانور یاوران انقلاب به سازمان دانش آموزی در شهرستان پردیس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مانور یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی  شهرستان پردیس برگزار شد

این مراسم که با حضور سید مجتبی هاشمی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، ابوالحسن قلی زاده مسئول سازمان دانش آموزی اداره کل، حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فلاح معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه و مسئولین شهرستان با حضور بیش از 1500 دانش آموز پیشتاز در سالن ورزشی شهید طهرانی مقدم برگزار شد.

حسنوند ضمن خوشامدگویی به مسئولین و دانش آموزان درخصوص ساحت های شش گانه و توجه به انس به نماز، قرآن ، اخلاق حسنه و پیشرفت علمی و تحصیلی دانش آموزان جملاتی ابراد نمودند.

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش به اهمیت و نقش تربیتی دانش آموزان پرداخته و علت پیروزی کشوردر دفاع مقدس را همراهی جوانان با انقلاب دانسته و در ادامه به تبین مفهوم شعار سه گانه پیشتازان: ( همدلی ، هم فکری ، هم کاری ) پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین توسلی امام جمعه معظم شهرستان سه نکته نماز، حجاب و پیشرفت تحصیلی را محور سخنرانی خود قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار