نگاهی به دیدار اول از دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا

ترس سویا و لاتزیو از بحران غایب‌ها

تهران (پانا) – سویا و لاتزیو در حالی اولین بازی از دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را برگزار خواهند کرد که مهم‌‎ترین دغدغه دو سرمربی غایب‌هایی زیادی است که نتوانسته‌اند به این بازی حساس برسند.

کد مطلب: ۸۹۵۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ترس سویا و لاتزیو از بحران غایب‌ها

دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب آغاز خواهد شد تا اولین تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی معرفی شود.

در اولین بازی از دور برگشت، سویا در اسپانیا و در حضور هوادارانش در حالی از لاتزیو پذیرایی خواهد کرد که توانسته است در بازی رفت در ایتالیا با برد شیرین زمین را ترک کند و با پشتوانه همین برد بیشتر از حریف ایتالیایی امید به صعود دارد.

سویا - لاتزیو / ساعت 20:30 ورزشگاه رامون سانچز شهر سویا

پابلو ماچین (اسپانیا) - سیمونه اینزاگی (ایتالیا)

دیدار رفت: لاتزیو صفر - سویا یک

دیدارهای روبرو در تاریخ»

تنها یکبار در تاریخ با هم روبرو شده‌اند که همین دیدار رفت در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بوده است.

سویا »

هر چند برد در بازی رفت و در شهر رم برای پرافتخارترین تیم لیگ اروپا نتیجه مطلوبی است اما شکست چند روز پیش در لالیگا با نتیجه عجیب و دور از انتظار 3 بر صفر در خانه ویارئال نشان داد که سویا دارای دفاعی متزلزل است. وضعیت بد خط دفاعی سویا که طی هفته‌های اخیر خودش را نشان داده همراه با غیبت قطعی 3 و احتمالی 6 بازیکن، شاید ماچین را بیشتر از اینکه در فکر برد باشد به حفظ برتری بازی رفت وادار کند.

لاتزیو »

لاتزیو اوضاع و احوال خوبی طی هفته اخیر نداشته است، آنها در حالی راهی اسپانیا شده‌اند که دو باخت متوالی طی یک هفته در کارنامه‌شان ثبت شده است. بدشانسی دیگری که گریبان سرمربی نام آشنای لاتزیو را گرفته محرومیت دو بازیکن اصلی تیمش از حضور در این مسابقه و مصدومیت 4 بازیکن دیگر است که دست سیمئونه را با 6 غایب به شدت بسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار