وزیر صنعت: قیمت خودرو کاهش می‌یابد

تهران (پانا) - وزیر صمت با بیان اینکه عرضه فوری خودرو به مشتریان با درخواست این وزارتخانه تا شب عید به صورت مرتب انجام می‌شود، می‌گوید تولید در حال افزایش است و در نتیجه قیمت خودرو کاهش می‌یابد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر صنعت: قیمت خودرو کاهش می‌یابد

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، رضا رحمانی با بیان اینکه قیمت اکثر خودروها مورد تأیید نیست، اظهار داشت: تولید خودرو هر روز بیشتر می‌شود و در نتیجه افزایش تولید قیمت کاهش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، ادامه داد: عرضه فوری خودرو به مشتریان با درخواست این وزارتخانه تا شب عید به صورت مرتب انجام می‌شود و باید این قیمت‌ها هم بر اساس قیمت محاسباتی باشد.

رحمانی اشاره کرد: قیمت پراید باید طبق محاسبات ۳۴ میلیون تومان باشد و دست دلالان از فروش و عرضه خودرو قطع شود. مردم هم در پیش‌فروش خودروها به ما خیلی کمک کردند. وزیر صمت با اشاره به نحوه توزیع کالا و اقلام در کشور گفت: بیش از دو میلیون تُن کالا در حوزه‌های مختلف در بنادر وجود دارد که به تدریج در حال تخلیه‌شدن هستند.

وی با اشاره به برخی مشکلات در زمینه توزیع کالاها افزود: متاسفانه برخی در شبکه توزیع رعایت نمی‌کنند که این منجر به وجود برخی اختلالات شده است. وزیر صمت ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی باید برخی از تصمیم‌ها را اصلاح و واردات را برای همه آزاد اعلام کند، پیش‌بینی ما این است اگر واردات و عرضه کالاها بیشتر شود قیمت‌ها تعدیل شده و کاهش می‌یابد و مردم هم به وفور به کالاهای مختلفی دسترسی پیدا می‌کنند.

رحمانی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با عرضه کم مردم را به صف نکشانیم و مطمئن شویم که کالاهایی که عرضه می‌کنیم درست به دست مصرف‌کننده برسد. وی با اشاره به عزم دولت برای نظارت بر نظام توزیع تاکید کرد: ظرف یک تا دو هفته آینده مردم تاثیر این تصمیمات را هم در وفور کالاها و هم در قیمت آنها شاهد خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار