رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام:دانشگاه کاشان رتبه نخست دانشگاه های جامع را در رتبه بندی تایمز دارد

اصفهان (پانا) - رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام Isc کسب افتخارات دانشگاه کاشان را حایز اهمیت دانست و گفت: دانشگاه کاشان توانست در نظام رتبه بندی تایمز در سال 2019 در بین دانشگاه های جامع رتبه نخست و در ردیف 500تا 600جهان قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام:دانشگاه کاشان رتبه نخست دانشگاه های جامع را در رتبه بندی تایمز دارد

محمد جواد دهقانی در مراسم جشن دستاوردها و افتخارات و چهل و پنجمین سال راه اندازی دانشگاه کاشان، جایگاه علمی این دانشگاه را درخور توجه بیان کرد و اظهار داشت:دانشگاه کاشان رتبه9را در بین دانشگاه های جامع در سطح ملی دارد.

وی همچنین به رتبه 400 تا500 جهانی دانشگاه کاشان در حوزه موضوعی مهندسی در نظام رتبه بندی تایمزاشاره کرد و افزود: این دانشگاه در پایگاه وب آوساینس و اسکوپوس نیز رشد چهار برابری را داشته است.

دکتر دهقانی خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان به لحاظ میزان کمیت مقالات که در مجلات بین المللی منتشر شده رتبه 17 را داردو به لحاظ استناد و میزان اثربخشی انتشارات رتبه 11را در بین دانشگاه هاو موسسات پژوهشی دارد.

رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با اشاره بر اینکه نظام های رتبه بندی هدف نیستند بلکه ابزار هستند، خاطر نشان کرد: در حوزه پژوهش هدف والاتر، کسب مرجعیت علمی و تولید علمی است که بر جوامع علمی، صنعت و جامعه در سطح ملی و بین المللی متناسب با رسالت دانشگاه اثر گذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار