نگاهی به شب آخر دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مأموریت ویژه رونالدو را به مادرید رساند

(پانا) – در آخرین دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس و شالکه به دنبال اولین پیروزی تاریخ خود مقابل اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی خواهند بود.

کد مطلب: ۸۹۵۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مأموریت ویژه رونالدو را به مادرید رساند

پرونده دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو بازی در اسپانیا و آلمان بسته خواهد شد تا تیم‌های آماده برگزاری دیدارهای حساس دور برگشت برای رسیدن به یک چهارم نهایی شوند.

در مهم‌ترین دیدار امشب اتلتیکو مادرید میزبان تیم مدعی یوونتوس خواهد بود، جدالی که بدون شک یکی از جذابیت‌های ویژه آن حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس و بازگشت دوباره این بازیکن به مادرید است.

دیگر بازی امشب هم بین شالکه و منچسترسیتی در آلمان برگزار می‌شود.

اتلتیکو مادرید - یوونتوس / ساعت 23:30 ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید

دیگو سیمئونه (آرژانتین) - ماسیملیانو آلگری (ایتالیا)

آخرین دیدار روبرو: یوونتوس صفر - اتلتیکو مادرید صفر

دیدارهای روبرو در تاریخ»

دو تیم در حالی برای سومین بار در تاریخ روبروی هم قرار خواهند گرفت که یوونتوس خاطرات خوبی از این بازی ندارد. شکست یک بر صفر در اسپانیا و تساوی بدون گل در ایتالیا نتیجه دیدارهای روبروی دو تیم بوده که یوونتوس را در حسرت باز کردن دروازه و پیروزی مقابل تیم دوم شهر مادرید قرار داده است.

اتلتیکو مادرید »

از دو شکست متوالی که در لالیگا رقم خورده بود و البته قبول اولین شکست خانگی فصل که مقابل رئال مادرید رقم زده شد، سرانجام تیم دیگو سیمئونه در آخرین دیدار لالیگایی خود توانست به پیروزی برسد تا با روحیه خوب از یوونتوس میزبانی کند و به روند بردهای خانگی خود در این فصل لیگ قهرمانان ادامه دهند؛ آنها هر سه بازی خانگی دور رفت را با پیروزی به پایان رساندند.

یوونتوس »

در حالی که حذف از جام حذفی و تساوی خانگی مقابل پارما در سری آ، یوونتوس را به آستانه بحران نتیجه‌گیری برده بود، این تیم توانست با دو برد با نتیجه مشابه 3 بر صفر وضعیت را عادی کند و حالا با روحیه بالا راهی اسپانیا شود تا طلسم اتلتیکومادرید را بکشند و برای سومین دوره متوالی راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

بدون شک در کنار فوتبال سنگینی که از سوی دو تیم انتظارش می‌رود، حضور کریستیانو رونالدو و بازگشت این بازیکن به مادرید هم می‌تواند بازی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

شالکه - منچسترسیتی / ساعت 23:30 ورزشگاه فلتینس آره‌نا شهر گلزنکرشن

دومنیکو تودسکو (ایتالیا) - پپ گواردیولا (اسپانیا)

آخرین دیدار روبرو: شالکه صفر - منچسترسیتی 2

دیدارهای روبرو در تاریخ»

تنها یکبار در تاریخ با هم روبرو شده‌اند. ده سال پیش، مرحله گروهی لیگ اروپا تنها بازی دو تیم بود که با شکست تیم آلمانی تمام شد. در آن دوره مرحله گروهی لیگ اروپا باگروه‌های 5 تیمه و به صورت تک بازی برگزار می‌شد.

شالکه »

اوضاع و احوال شالکه نشانی از خوب بودن ندارد، حضور در رده چهاردهم جدول بوندس لیگا و تلاش برای فرار از سقوط در کنار 4 هفته بدون برد در بوندس لیگا نشان می‌دهد که این تیم چه وضعیت بدی دارد. هر چند تنها امید هواداران این تیم آبی‌پوش می‌تواند به حفظ روند خوب آنها در دیدارهای خانگی این فصل لیگ قهرمانان باشد، آنها که در حضور هوادرانشان در این فصل لیگ قهرمانان شکست نداشته‌اند، دو بازی آخر خانگی در لیگ قهرمانان را با برد تمام کردند.

منچسترسیتی »

بر خلاف شالکه، اوضاع در اردوی منچسترسیتی با 4 برد متوالی و ادامه کورس قهرمانی با لیورپول در لیگ برتر جزیره، به شیرین‌ترین وضعیت سپری می‌شود. نتایج خوب منچسترسیتی که اوج آن را می‌توان برد قاطع 6 بر صفر مقابل چلسی دانست، گواردیولا را به دومین صعود متوالی به یک چهارم نهایی امیدوار کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار