در همایش و نمایشگاه شهر ایده‌آل

شهردار بندرعباس مطرح کرد: رفتار نوآورانه و علمی، نیاز جدی شهرداری‌های کشور

هرمزگان (پانا)- شهردار بندرعباس گفت: رفتار نوآورانه و علمی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور نیاز جدی این بخش‌ها است که امیدواریم برگزاری این رخدادها در آن تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شهردار بندرعباس مطرح کرد: رفتار نوآورانه و علمی، نیاز جدی شهرداری‌های کشور

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی نهمین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی از بندرعباس، عباس امینی‌زاده در آیین آغاز به کار نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی که در سالن شهید آوینی برگزار شد، ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به همه مدعوین این گردهمایی بزرگ، اظهار کرد: این همایش یک اتفاق قابل توجه است که طی سال‌های گذشته با گردهم‌ آمدن مدیران شهری و روستایی، دستاوردها و تجربیات خود را ارایه می‌دهند .

وی افزود: برگزاری همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی فرصت مناسبی برای جمع‌بندی افکار مختلف پیرامون موضوعات شهری است .

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه، انتقال دانش مدیریت شهری با رویکرد استراتژیک‌پذیری مدیران شهری، اعضای شوراهای اسلامی و کارشناسان این حوزه است که امیدواریم به بخش قابل توجهی از آن دست پیدا کنیم .

امینی‌زاده ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای عرضه محصولات با کیفیت به شهرداری ها، دهیاری ها و پیمانکاران، ارائه الگوی شهرهای ایده آل‌، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری های نوین روز دنیا در حیطه مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

وی با تاکید بر رفتار نوآورانه و علمی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور تاکید کرد: محورهای مشخص شده برای این رخداد، موضوعات قابل توجه و دغدغه اغلب شهرها و روستاهای کشور است که خروجی حاصل از نهمین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی می‌تواند در پیشبرد اهداف مشترک، تاثیر بسزایی داشته باشد .

اضافه می‌شود، نهمین نمایشگاه بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور از یکم تا سوم اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس برپا بوده و آماده بازدید علاقمندان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار