فرماندار مهدیشهر: عملیاتی کردن طرح‌های گردشگری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود

سمنان (پانا) - فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه عملیاتی کردن طرح‌های گردشگری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود، گفت: گردشگری ابزاری برای دور زدن تحریم‌ها و توسعه اقتصادی است.

کد مطلب: ۸۹۵۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار مهدیشهر: عملیاتی کردن طرح‌های گردشگری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود

حسن ارگی فرماندار مهدیشهر در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر مهدی‌شهر گفت: در شرایطی که با انواع تحریم‌ها مواجه هستیم می‌بایست به منابع داخلی و ظرفیت‌های درون اتکا کنیم که یکی از آن منابع گردشگری است.

وی با بیان اینکه مهدی‌شهر قابلیت معرفی به گردشگران خارجی و داخلی را دارد، افزود: یکی از ظرفیت‌های ویژه این شهرستان هم‌مرز بودن با استان مازندران است که می‌توان برای معرفی مهدی‌شهر طرح‌هایی نظیر از کویر تا دریا را اجرایی کرد.

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه عملیاتی کردن طرح‌های گردشگری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود، ابراز داشت: با توجه به اینکه مهدی‌شهر پلی برای عبور بین دو استان مازندران و سمنان محسوب می‌شود می‌تواند از این ظرفیت در راستای رونق اقتصادی منطقه بهره برد.

ارگی با بیان اینکه با تکیه‌بر تبلیغات مجازی می‌توان جاذبه‌ها و اماکن مختلف را معرفی کرد، افزود: علاوه بر این می‌بایست زیرساخت‌های شهری و حتی روستایی نیز برای پذیرش مهمانان گردشگر فراهم باشد که خوشبختانه از این نظر در بین اهالی مهدی‌شهر آمادگی بسیار خوبی وجود دارد.

وی بابیان اینکه هتل‌ها و مراکز خدماتی مهدی‌شهر با بهترین کیفیت به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: علاوه بر این کسبه، اصناف، نیروی انتظامی و نیروهای امدادی طی ایام نوروز به صورت آماده‌باش آماده ارائه خدمات هستند که از جوانان نیز انتظار می‌رود برای توسعه گردشگری ایده‌های خود را با دستگاه‌های متولی مطرح کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار