محمد صیدلو: تکریم از خانواده های شهدا یک وظیفه همگانی است

ورامین (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران ببا حضور در ورامین به خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی ورامین ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: تکریم از خانواده های شهدا یک وظیفه همگانی است

مراسم تجلیل از خانواده‌های محترم شهدای فرهنگی با حضور محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین حجت الاسلام طزری امام جمعه خیر آباد، امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین، جعفر اردستانی رئیس شورای اسلامی شهر ورامین و جمعی از مسولین در آموزش و پرورش ورامین برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنر گفت: تکریم از خانواده‌های شهدا یک وظیفه است و ما باید همیشه به یاد شهدا باشیم و سرمشق زندگی ما قرار گیرند.

او با اشاره به اینکه راه شهدا پیروی از ولایت فقیه و دفاع از ارزشهای اسلا می است، تاکید کرد: خانواده شهدا نیاز به تجلیل ما ندارند بلکه این ما هستیم که نیازمند شهدا و فرهنگ آنها هستیم.

صیدلو با تاکید بر این که باید تلاش کنیم اهداف مقدس شهدا را عملیاتی کنیم تصریح کرد: ارج نهادن به ارزش ‌ایی که شهدا جان خود را برای آن ایثار کردند بر همه ما لازم است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان خدمت‌رسانی به بهترین قشر از جامعه یعنی ایثارگران و خانواده‌های شهدا را اصلی‌ترین وظیفه مسولین دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار