سید مجتبی هاشمی: نسل چهارم انقلاب، نسلی پویا و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - دوره توانمند سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور معاون امور استان‌های کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش کشور، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و طلاب شاغل در آموزش و پرورش در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: نسل چهارم انقلاب، نسلی پویا و پایبند به ارزش‌های  انقلاب اسلامی است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و 36 هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز گفت: چند روز گذشته چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن گرفتیم که توانسته بودیم گام نخست را با تمام سختی‌ها با موفقیت برداریم و اکنون در آستانه پنجمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به ترسیم گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با انگیزه بهتر و توانمندتر در جهت رشد همه جانبه تلاش کنیم.

او وظیفه همه کسانی را که در نظام جمهوری اسلامی مسولیت دارند را بسیار سنگین و مهم دانست و اظهار کرد: ما باید بنا به وظیفه‌ای که به عهده داریم، گامهای محکمی در جهت تلاش و پیشرفت جامعه در همه عرصه‌ها برداریم تا امید کسانی را که سربلندی و عزت این ملت و کشور را نمی‌خواهند همچون گذشته ناامید شود و این میسر نمی‌شود مگر با انتقال ارزش‌ها و شاخص‌ها به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب.

هاشمی دغدغه‌های نسل چهارم را بیشتر در زمینه فرهنگی دانست و گفت: این نسل نیازمند توجه بیشتر است و باید در زمینه انتقال مفاهیم دهه‌های گذشته به گونه‌ای عمل کنیم تا به خوبی توجیه شوند و با شناخت صحیح آرمان‌هابتوانند در جهت پیشبرد دستاوردهای انقلاب تلاش کنند و کشور را در همه زمینه‌ها بیش از پیش به تعالی برسانند.

او هدف از برگزاری نشست طلاب شاغل در آموزش وپرورش را در جهت تعامل بیشتر همکاران دغدغه‌مند عرصه فرهنگی دانست و گفت: با توجه به رویکرد سند تحول بنیادین باید بدانیم که مدیریت فعایت‌های تربیتی و فرهنگی یک مطالبه همگانی است که با همکاری همه ارگان‌های ذیربط محقق خواهد شود و ما در این نشست دو روزه به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت حضور طلاب و روحانیون شاغل در نظام آموزش و پرورش بیشتر بهره ببریم.

هاشمی در ادامه از حضور 500 روحانی برای اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان‌های تهران خبر داد و افزود: با توجه به همه تلاش‌هایی که صورت گرفت توانستیم 90 مدرسه را در زمره مدارس امین قرار دهیم که باید تلاش کنیم با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان وجود دارد، تعداد این مدارس را در آینده نزدیک افزایش دهیم.

نشست دوره توانمندسازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش و کارگاه آموزشی به مدت دو روز با حضور ۱۹۰ نفر از همکاران فرهنگی در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است.

برای دیدن عکسهای این نشست اینجا را کلیک کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار