بر اساس ارزیابی دستگاه‌های استان؛

آبفای استان قم رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی را کسب کرد

قم (پانا) - شرکت آب و فاضلاب استان قم بر اساس ارزیابی بازرسان ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف حجاب استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آبفای استان قم رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی را کسب کرد

جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی، سلامت اداری و عفاف و حجاب با حضور استاندار قم و سرکار خانم ملاوردی دستیار رئیس‌جمهور و با تقدیر از دستگاه‌های برتر استان برگزار شد.

در همین راستا از شرکت آب و فاضلاب استان به دلیل کسب رتبه برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب تجلیل و لوح تقدیری به امضا استاندار قم به دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل آبفای استان اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده است: منشور حقوق شهروندی اصلی بر آمده از دل قانون و منطبق بر اصول و ارزیابی دینی و اخلاقی و اجرای آن گامی بلند در راستای تحقق عدالت اجتماعی، تلاش عملی برای پاسخگویی به مطالبات مردم و زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی است.

استاندار قم در ادامه این لوح تقدیر با اشاره به کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف حجاب آورده است: با اهدا این لوح زحمات قابل‌تقدیر شما در این عرصه را ارج نهاده و دوام توفیقات روزافزونتان را در راه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد شایسته برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

به گفته مدیر دفتر توسعه مدیریت و بهبود بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان، فعالیت‌ها و خدمات این شرکت در پنج حوزه صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، استقرار میز خدمت، خدمات الکترونیک و سلامت اداری مورد ارزیابی قرار گرفته که در نهایت منجر به کسب رتبه برتر شده است.

مهندس رضا غفاری راه‌اندازی سیستم نظرسنجی از طریق کنسول پیامک، ممیزی نقشه‌های شهری و جایگزینی نقشه‌های شهرداری و آماده سازی برای شناسایی انشعابات غیرمجاز، اجرای توپولوژی شبکه آب و فاضلاب، تهیه الگوی سیستم نظارت بر خدمات به صورت مکانیزه، تهیه برنامه موبایلی نظارت بر نصب انشعابات(قرائت آنلاین)، تکمیل زیرسیستم خدمات پس از فروش در پورتال شرکت و پیمایش مشترکین پرمصرف را از جمله اقداماتی ذکر کرد که در زمینه به انجام رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار