در جلسه هم اندیشی مدیران و موسسان مراکز پیش دبستانی،

از مربیان شاغل ناحیه یک و عضو گروه مولفین کتاب استان زیبای من تجلیل شد

زنجان (پانا) - در جلسه هم اندیشی مدیران و موسسان مراکز پیش دبستانی، از مربیان شاغل ناحیه یک و عضو گروه مولفین کتاب استان زیبای من تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
از مربیان شاغل ناحیه یک و عضو گروه مولفین کتاب استان زیبای من تجلیل شد

جلسه هم اندیشی مدیران و موسسان مراکز پیش دبستانی با حضور محمد عباسی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک، عباسی کارشناس مسئول مشارکت مردمی و مدارس غیرانتفاعی ناحیه، خلفی کارشناس آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و مدیران و موسسان مراکز پیش دبستانی ناحیه برگزار گردید.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک هدف از اجرای دوره پیش دبستانی را آماده سازی نوآموزان برای ورود به دبستان، کسب مهارتهای اجتماعی و آشنایی با دنیای پیرامون خود عنوان کرد.

عباسی تصریح کرد: «آموزش عملی موضوعات مهمی چون تلاش و پشتکار، صداقت، نوع دوستی، مصرف بهینه انرژی و مشارکت جویی از اهداف مصوب این دوره است.»

وی همچنین بر لزوم رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی تاکید کرد.

عباسی کارشناس مسئول مشارکتهای مردمی ناحیه نیز به طرح موضوعات داشتن تاییدیه نوسازی و همچنین رعایت نکات مربوط به فضا و امکانات آموزشی مراکز پیش دبستانی پرداخت.

در ادامه خلفی کارشناس آموزش ابتدایی به برگزاری سه کارگاه آموزشی جهت ارتقای توانمندیهای علمی و آموزشی ویژه مربیان تا پایان سال 97 اشاره کرد و بر لزوم مشارکت همه مربیان در این کارگاه ها و همچنین ثبت نام مربیان در سامانه ضمن خدمت LTMS تاکید نمود.

در پایان جلسه نیز به سوالات مطرح شده حاضرین پاسخ داده شد.

گفتنی است در این جلسه از زحمات دو نفر از مربیان خانم ها رباب تاران و اعظم نوری از اعضای گروه مولفین کتاب (استان زیبای من) تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار