باند حرفه ای سارقان منزل و خودرو در چناران متلاشی شد

چناران (پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان چناران از انهدام باند حرفه ای سارقان منزل و خودرو و دستگیری 5 نفر از اعضای آن بهمراه 3 مالخر، خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۵۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
باند حرفه ای سارقان منزل و خودرو در چناران متلاشی شد

برات اویسی فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی اطلاع از فعالیت باند سرقت خودرو و منزل در سطح چناران، گلبهار و مشهد، موضوع شناسایی و دستگیری این باند در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: برابر سرنخ ها و آثار بجا مانده از سرقت ها، بدست آمده، یکی از سارقان سوار بر یکدستگاه خودرو در سطح شهر چناران شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
اویسی ادامه داد: در پی رصد و پیگیری سرقت های صورت گرفته اخیر، چهارنفر دیگر اعضای این باند سابقه دار، در 2 عملیات مجزا در چناران و مشهد شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد 4 دستگاه خودروی مسروقه و مقدار زیادی قطعات خودرو سرقتی، کشف شد.
وی تصریح کرد: سارقان حرفه ای دستگیر شده، به 40 فقره سرقت خودرو، منزل و باغ ویلا از شهرهای چناران، گلبهار و گلمکان اعتراف کردند که خوشبختانه با شناسایی و دستگیری 3 مالخر پرونده، بسیاری از اموال کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ اویسی در پایان گفت: تحقیق و بازجویی از این باند تبهکار در خصوص کشف دیگر جرایم احتمالی همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار