آئین نکوداشت و تجلیل از خیرین بهزیستی شهرستان ری برگزارشد

شهرری (پانا) - آئین نکوداشت و تجلیل خیرین بهزیستی شهرستان ری با حضور معاون مشارکت های مردمی اشتغال و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهرستان ری، معاون سیاسی انتظامی فرماندار ری و جعی از معاونان و مسئولان شهرستان در تالار نجم خاورمیانه شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آئین نکوداشت و تجلیل از خیرین بهزیستی شهرستان ری برگزارشد

در این مراسم مینا رجایی مدیر بهزیستی شهرستان ری ضمن قدردانی از خیرین بهزیستی شهرستان ری هدف از برگزاری این مراسم را ارتباط بیشتر با خیرین حقیقی و حقوقی و موسسات خیریه دانست و گفت: افراد نیکوکار نقش مهمی در حمایت از مددجویان و افراد زیر پوشش بهزیستی دارند و برگزاری این همایش‌ها، تعاملات دو جانبه در راستای تحقق اهداف سازمان را بیشتر خواهد کرد.

خانجانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری نیز ضمن تجلیل از خیرین نیکوکار و با اشاره به پیشینه مذهبی و فرهنگی ایرانیان در امور خیر افزود: در چند سال اخیر مجموعه های خیریه بسیاری با موضوعات مختلف مثل خیرین سلامت، خیرین امنیت، خیرین مدرسه‌ساز و غیره شکل گرفته است که نشان می دهد مردم ایران با نیات خیر و انسان ‌دوستانه علاقه دارند به جامعه هدف کمک کنند.

او با تاکید بر نقش فرمانداری ری در تسهیل‌گری مشارکت خیرین گفت: مشارکت خیرین در شهرستان ری بسیار زیاد اما به‌طور پراکنده در حال انجام است؛ مردم کمک های خوبی در حوزه ها و عرصه های مختلف می کنند اما هدف گذاری مشخصی صورت نگرفته و ما به دنبال ایجاد مجمع خیرین در شهرستان هستیم تا از این طریق کمک ها و مشارکت‌های مردمی را کانالیزه و راه‌اندازی کنیم و در عین حال خیرین مسیر خود را براساس علائق خود دنبال کنند.

خانجانی اظهار کرد: فرمانداری می تواند حلقه پیوند بین خیرین و جامعه هدف باشد و کسانی که کمک می کنند اطمینان خاطر داشته باشند کمک آنها به مسیر مستقیم و هدف معین برسد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار