جمالی‌پور: تضاد فکر و اندیشه امری عادی است اما نباید موجب دعواهای سیاسی شود

شهرری (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دعواهای حزبی و جریان های سیاسی نه تنها تاثیری در توسعه سیاسی جامعه ندارد، بلکه موجب نفرت مردم از نظام می شود.

کد مطلب: ۸۹۵۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جمالی‌پور: تضاد فکر و اندیشه امری عادی است اما نباید موجب دعواهای سیاسی شود

هدایت الله جمالی پور در جلسه هم اندیشی سیاسی احزاب و نخبگان شهرستان ری اظهار داشت: احزاب و گروه ها و همچنین مسئولان نباید همدیگر را تخریب و زیر پای همدیگر را خالی کنند چرا که این کار موجب فاصله گرفتن مردم از مسئولان و نظام خواهد شد.
او با اشاره به اینکه نباید احزاب برای یکدیگر شمشیر بکشند، عنوان کرد: تضاد فکر و اندیشه امری عادی است زیرا همه انسان ها دارای یک فکر نیستند و امری طبیعی است.
فرماندار ری با بیان اینکه اجنبی ها هرگز دلشان برای ملت و منافع کشور ایران نسوخته است، گفت: دشمنان قصد تجزیه و تکه تکه کردن ایران را دارند، بنابراین احزاب باید مانع رسیدن دشمن به اهدافش شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه فرصت ها باید برای خدمت به مردم شکل گیرد، عنوان کرد: همفکری همه احزاب و جریان های سیاسی راه توسعه، عزت، اقتدار و نجات کشور است.
او با اشاره به اینکه کشور در معرض تهدید دشمنان منطقه و خارجی قرار گرفته است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، توطئه های بزرگی از جمله به راه انداختن نحله های فکری، دانش تکفیری و ترویج گروه های مختلف را برای فروپاشی و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار