جلسه کمیته پیشکسوتان سازمان های مردم نهاد فعال در حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد

ارومیه(پانا)-با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی جلسه کمیته پیشکسوتان سازمان های مردم نهاد فعال در حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته پیشکسوتان سازمان های مردم نهاد فعال در حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد

مصطفوی در جلسه کمیته پیشکسوتان سازمان های مردم نهاد فعال در حفظ آثار دفاع مقدس که در محل استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان و شهدات تعدادی از مرزبانان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حادثه تلخ و ناگوار گفت: آمریکا وهم پیمانان منطقه ای اش مسئول این جنایت هستند وبدون شک این حمله ناجوانمردانه بی پاسخ نخواهد ماند.

وی در ادامه سخنان خود با قدردانی از حضور گسترده مردم ایران اسلامی و بویژه استان آذربایجان غربی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: علیرغم وجود برخی از مشکلات در کشور، مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و حتی بیشتر از سالهای گذشته در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

وی در ادامه سخنان خود بر تقویت و حمایت سمن ها در حوزه های مختلف و بویژه در حوزه حفظ آثار دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ضروری است در شهر های مختلف استان سازمان های مردم نهاد با محوریت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تشکیل شود .

وی همچنین با اشاره به سوابق کاری و مبارزات پیشکسوتان عرضه دفاع مقدس از تلاش و زحمات آنان قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمتیت بهره گیری از فضای مجازی و تاثیر گذاری آن در افکار عمومی ، خواستار حضور بیشتر سازمان های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی و ارائه اطلاعات و محتوای مناسب برای کاربران در این فضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار