بازگشایی کتابخانه شیخ کلینی شهرری پس از بازسازی

شهرری (پانا) - کتابخانه شیخ کلینی شهرری با حضور امام جمعه شهرری، فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران و رییس کتابخانه های عمومی شهرستان ری بازگشایی شد.

کد مطلب: ۸۹۵۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی کتابخانه شیخ کلینی شهرری پس از بازسازی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: کتاب خواندن به‌غیر از داده‌های علمی به ما آرامش هم می‌دهد، در واقع کتابخانه‌ها بوستان عالمان هستند برای همین به افرادی که می خواهند آرامش داشته باشند پیشنهاد می‌شود حتماً با کتاب انس بیشتری داشته‌باشند.
سپس جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری درباره اهمیت تلاش کارکنان کتابخانه‌ها گفت: افرادی که در کتابخانه‌ها کار می کنند نقش بسیار پررنگی در اشاعه فرهنگ کتابخوانی دارند، کتابداران با عملکرد مناسب خود می توانند مراجعه‌کنندگان را به کتابخانه‌ها بیشتر با کتاب همراه کنند تا در سایه این اتفاق کشور به روزهای روشن‌تری دست پیدا کند.
علی نیکنام مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران نیز ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان در مراسم گفت: انقلاب اسلامی برکات فراوانی داشته است که یکی از آنها توجه به توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در سراسر کشور است، در همین راستا کتابخانه عمومی شیخ کلینی با هدف ارائه خدمات کتابخانه‌ای در جهت ارتقا و ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان ری پس از تعمیرات و بازسازی بازگشایی شد.
نیکنام ادامه داد: کتابخانه‌های استان این افتخار را دارند که به مناسبت های مختلف به معرفی آثار نویسندگان در تمام رده های سنی و موضوعات مختلف بپردازند که در همین راستا در دهه فجر برنامه های خوب نقد و بررسی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور حداکثری علاقمندان برپا شد و در این نشست‌ها از نویسندگان خوب کشور نیز دعوت به عمل آمد تا با حضور در کتابخانه‌ها به معرفی انقلاب و اهداف آن برای اعضا و علاقمندان بپردازند.
​​در پایان این مراسم مسئولان از بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید به‌عمل‌ آوردند.
/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار