رویکرد آموزش و پرورش، ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس غیردولتی است

ارومیه (پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: رویکرد آموزش و پرورش، ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس غیردولتی است.

کد مطلب: ۸۹۵۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش و پرورش، ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس غیردولتی است

صبح امروز، مدیر کل آموزش و پرورش استان بهمراه مشاور اجرایی بصورت سرزده از مدرسه غیردولتی نسل قلم و مدرسه شبانه روزی آذری بازدید و ضمن حضور در جمع دانش آموزان از نزدیک مسائل و مشکلات این مدارس را مورد بررسی قرار دادند.

ابراهیم محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید مدرسه غیردولتی نسل قلم ضمن تقدیر از زحمات و سخت کوشی کادر مدیریتی و آموزشی مدارس غیردولتی اظهار داشت: رویکرد آموزش و پرورش، حمایت از مدارس غیردولتی و ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس غیردولتی است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود فضای آموزشی در سطح استان، بخشی گسترده ای از نیاز به فضای آموزشی توسط مدارس غیردولتی تامین گردیده است.

این مقام مسئول، استفاده از روشهای نوین تدریس و ایجاد فضای شور و نشاط در کلاس درس را فاکتور اصلی موفقیت در فرآیند آموزش توسط معلمان عنوان کرد.

محمدی همچنین در بازدید از مدرسه شبانه روزی آذری با تاکید بر لزوم بهسازی زیرساختهای مدارس شبانه روزی گفت: تجهیز و ارتقاء کیفیت مدارس شبانه روزی و ارائه تغذیه سالم به دانش اموزان این مدارس باید در الویت مدیران مدارس قرار گیرد.

بازدید از کلاس های درس، خوابگاههای دانش آموزی، نمازخانه، آشپزخانه و... از جمله بازدیدهای مدیر کل آموزش و پرورش از این مدرسه بود.

گفتنی است آذربایجان غربی دارای بیش از 5000 مدرسه است و بیش از 594 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار