دومین دوسالانه‌ جایزه‌ پیانو باربد در نیاوران

تهران (پانا) - دومین دوسالانه‌ جایزه‌ پیانو باربد با سرمایه‌گذاری مجموعه‌ پیانو باربد و برنامه‌ریزی و مدیریت مؤسسه فرهنگی-هنری شهرآفتاب 5 و 6 اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۵۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوسالانه‌ جایزه‌ پیانو باربد در نیاوران

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، جایزه‌ پیانو باربد قصد دارد علاوه بر انگیزه‌بخشی و ایجاد فضایی برای رقابت و ارائه‌ توانایی‌های پیانیست‌های نوجوان و جوان، فرصتی برای بهره‌مندی از بالاترین سطح آموزش آکادمیک و گام‌نهادن به دنیای نوازندگی حرفه‌ای را برای آنها فراهم کند.

نخستین دوره‌ جایزه‌ پیانو باربد به‌عنوان نخستین جایزه‌ بین‌المللی خصوصی ایران در حوزه‌ موسیقی، در سال ۱۳۹۵ باهمکاری اساتید کنسرواتوار شهر پاریس و باحضور پیانیست برجسته‌ فرانسوی، کریستوف بوکودجیان، به‌عنوان مدرس مسترکلاس‌ها و داور جایزه، همچنین لیلا رمضان، پیانیست ایرانی مقیم سوئیس، به‌عنوان مدیرهنری، در شیراز برگزار شد و دو پیانیست برگزیده‌ آن با حضور ۱۰روزه در فستیوال پلاژ موزیکالِ فرانسه، از تحصیل نزد بزرگترین پیانیست‌ها و مدرسان پیانوی اروپا و فرصت اجرا بر صحنه‌ای بین‌المللی بهره‌مند شدند.

دومین دوسالانه‌ جایزه‌ پیانو باربد دو مرحله دارد؛ در مرحله‌ نخست، داوطلبان، نمونه‌ تصویری اجرای رپرتوار گروه سنّی خود را به دبیرخانه‌ جایزه ارسال کردند. پس از بازبینی نمونه‌ها، شورای بازبینی در هر یک از گروه‌های سنّی، ۵نفر را برای حضور در مرحله‌نهایی فراخواندند. مرحله‌ دوم به اجرای زنده‌ این برگزیدگان در حضور شورای داوری و مخاطبان اختصاص دارد. در مراسم اختتامیه، در هر گروه، یک نفر برنده اعلام خواهد شد.

گفتنی است اجرای نهایی برگزیدگان از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۵ اسفند و مراسم اختتامیه از ساعت ۱۸ دوشنبه، ۶ اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار