عبدالرسول کریمی: اطلس مشاغل استانی و منطقه ای در سال 98 رونمایی می شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با تلاش‌های چندماهه کارشناسان حوزه مشاوره اداره کل و مناطق، اطلس مشاغل استانی و منطقه ای در اردیبهشت ماه 98 رونمایی می شود.

کد مطلب: ۸۹۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: اطلس مشاغل استانی و منطقه ای در سال 98 رونمایی می شود

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با تلاش‌های چندماهه کارشناسان حوزه مشاوره اداره کل و مناطق اطلس مشاغل استانی و منطقه ای در اردیبهشت ماه رونمایی می شود.

عبدالرسول کریمی هدف اصلی این کار را آشناسازی دانش آموزان با انواع مشاغل اعلام کرد و گفت: هر چقدر دانش آموزان دانش بیشتری کسب کنند در هویت شغلی موثرتر عمل می کنند و اگر فردی با بصیرت و بینش شغل خود را پیدا کند در آینده کمتر دچار مشکلات خواهد شد. لذا یکی از مشکلات اصلی دانش آموزان این است که منابع لازم و اطلاعات لازم را ندارند و ما باید اهتمام جدی داشته باشیم که نسل نوجوان را با دانش و مهارتهای مختلف آشنا کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: این طرح از آبان ماه با حضور بیش از 20 کارشناس آغاز گردیده است و افراد مذکور از مرکز آمار، شهرداری، فرهنگسراها، مراکز بودجه و ... اطلاعات لازم را کسب کرده و خوشبختانه اطلاعات بسیار مناسبی جمع آوری کرده ایم و به مرور زمان در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد. وی اعلام کرد در حال حاضر در مرحله جمع بندی کار و تجزیه و تحلیل یافته ها هستیم.

کریمی از تلاشهای همکاران مناطق و استان تشکر و قدردانی به عمل آورد و گفت: هر چند این طرح بسیار سنگین و جمع آوری اطلاعات کار بسیار دشواری است اما همین که احساس می کنیم این اطلاعات کمک بسیار ارزنده ای به دانش آموزان و خانواده ها می کند احساس بسیار خوبی داریم و باعث می شود در ادامه کار جدی تر و راسخ تر حرکت کنیم.

وی همچنین اعلام کرد که به تناسب اطلس مشاغل استانی، اطلس مشاغل منطقه ای نیز در حال تدوین می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار