مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: انجمن های علمی به یاری آموزش و پرورش بیایند

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه انجمن علمی ریاضی از انجمنهای علمی خواست که به یاری آموزش و پرورش بیایند.

کد مطلب: ۸۹۵۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان:  انجمن های علمی به یاری آموزش و پرورش بیایند

محمد اعتدادی در جلسه انجمن علمی ریاضی که در خانه ریاضیات اصفهان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران مرزهای کشور، به پیشگاه امام زمان و مقام معظم رهبری و خانواده های این عزیزان گفت: هر جا سخن از ریاضیات به میان می آید ناخودآگاه ذهن انسان به سمت نظم و انضباط خاصی می رود و این نظم و انضباط در شما عزیزان نیز متبلور است.

مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان ادامه داد: باور قلبی و اعتقاد من بر این است که حمایت از انجمنهای علمی ، در نظام یاددهی و و یادگیری و ارتقاء کیفی آموزش تاثیر مثبت خواهد داشت و در این راستا از شما عزیزان می خواهم که به کمک آموزش و پرورش بیایید.

وی افزود: تمام اهداف آموزش و پرورش بر عملیاتی کردن سند تحول بنیادین قرار گرفته ولی با توجه به شرایط سخت کنونی و آماده نبودن زیرساختها با مشکلات متعددی روبرو هستیم که با اعتماد به توسعه مشارکت و ارتباط با خانه ریاضیات، انجمن علمی ریاضی، سازمانهایNGo و ارتباط با انجمن های علمی مختلف بر این مشکل پیروز خواهیم شد.

محمد اعتدادی از فرار دانش آموزان از رشته ریاضی و نداشتن انگیزه برای تحصیل در این رشته تحصیلی ابراز نگرانی و تاکید کرد: متخصصان این رشته باید به آسیب شناسی این موضوع پرداخته و با تغییر نگرش دانش آموزان و خانواده هایشان، آنان را مجاب کنند که رشته ریاضی در آینده به درد زندگی آنان می خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار