سید مجتبی هاشمی: مانور یاوران انقلاب نمایش آمادگی دفاعی و تشکیلاتی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی است

بهارستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مانور یاوران انقلاب را باعث تعمیق باورهای دانش‌آموزان به ارزش‌های انقلاب دانست.

کد مطلب: ۸۹۵۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: مانور یاوران انقلاب نمایش آمادگی دفاعی و تشکیلاتی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی است

مانور یاوران انقلاب باحضور سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، ابوالحسن قلی‌زاده رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، لطفی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان، اعضاء شورای معاونین منطقه، روشن مسئول سازمان دانش‌آموزی منطقه و با مدیران ودانش‌آموزان در سالن ورزشی آموزشگاه کمیل برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: برگزاری این مانور در مناطق باعث تعمیق باورهای دانش‌آموزان به ارزش‌های انقلاب و پشتیبانی از ولایت خواهد بود.

او افزود: دانش‌آموزان با حضور در این مانور، ضمن اعلام همبستگی با ارزش های انقلاب، آمادگی دفاعی و تشکیلاتی خود را به نمایش می‌گذارند.

هاشمی با تاکید بر اینکه یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند، تصریح کرد: پیشرفت امروز کشور در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و سیاسی را مدیون جوانان و دانش‌آموزان کشور هستیم.

او گفت: دانش‌آموزان مهارت‌های تشکیلاتی را در اینجا تمرین کرده و آموزش خواهند دید و زمانی که نیاز باشد در زندگی روزمره از این مهارت‌ها به بهترین نحو احسن برای بهبود زندگی خویش استفاده خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار