دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه در استان کردستان اعلام شد

سنندج(پانا)-از سوی دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان کردستان، دستورالعمل سی و پنجمین دوره انتخاب معلمان نمونه در سال تحصیلی 98-97 اعلام شد.

کد مطلب: ۸۹۵۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه در استان کردستان  اعلام شد

طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با اعلام این خبر گفت: در مرحله آموزشگاهی معلمان می توانند تا اسفند اردیبهشت ماه 97 با شرکت در این فراخوان و تکمیل فرم های مربوطه در فرآیند انتخاب معلمان برتر شرکت کنند.

وی افزود: شهرستان ها و مناطق نیز تا 20 اسفندماه 97 فرصت دارند اسامی و مدارک معلمان واجد شرایط شرکت در فرآیند انتخاب معلمان برتر را به استان معرفی کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در ادامه به ملاک های تجلیل نیز اشاره کرد و گفت: تجلیل از همه معلمان مورد نظر است و لیکن برای مراسم " هفته بزرگداشت مقام معلم " تعدادی از معلمان به عنوان نمادین در 12 موضوع مورد تجلیل و تشویق قرار می گیرند و هر فرد می تواند حداکثر در سه موضوع داوطلب شده و فرم مربوطه را تکمیل نماید ولی در صورت کسب امتیاز، صرفا در یک موضوع به عنوان برتر معرفی و تجلیل خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان معلم پژوهشگر، محقق و مؤلف- معلم یار- معلم هنر مند- معلم ایثار گر - معلم برتر جشنواره ها- پیشکسوت برتر- نیرو های آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی- معلم قهرمان - معلم ماهر و توانا- معلمان ویژه- معلمان فن آور، خلاق، نو آور- معلم برتر قرآنی را 12 موضوع پیش بینی شده برای انتخاب معلمان برتر عنوان کرد .

وی با بیان اینکه انتخاب معلمان برتر بر اساس ملاک های عمومی و تخصصی خواهد بود؛ گفت: ملاک های عمومی حداکثر 100 امتیاز خواهد بود و تعداد منتخبین برای هرشهرستان 2نفر و هرمنطقه 1نفر در هر موضوع خواهد بود که از میان تمامی برگزیدگان شهرستانها و مناطق 12 نفر( هر موضوع یک نفر ) به عنوان برگزیدگان استانی مورد تجلیل قرار می گیرند .

طالب محمدی گفت: این طرح شامل منتخبین کشوری، استانی و شهرستانی 3 سال اخیر، افرادی که در مرخصی و یا مأموریت هستند، کارکنان اداری شاغل در ادارات و کسانی که پرونده مختومه (تنبیهی )در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری دارند؛ نمی شود.

محمدی همچنین به اقدامات اجرایی ضروری شهرستان ها و مناطق نیز اشاره کرد و بر تشکیل ستاد بزرگداشت تجلیل از مقام معلم، اطلاع رسانی و ابلاغ شیوه نامه به معلمان و تمامی مدارس در اسرع وقت، تکمیل منظم پرونده فرهنگیان متقاضی و تشکیل گروه های داوری برای بررسی مدارک همکاران متقاضی تاکید کرد .

وی در پایان از تمامی همکاران شاغل در واحدهای آموزشی خواست با تکمیل فرم مربوطه، داوطلبی خود را برای شرکت در انتخاب معلم برتر اعلام و فرم تکمیل شده را به همراه مستندات به اداره آموزش و پرورش شهرستان و منطقه محل خدمت خود تحویل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار