نمایشگاه دستاوردهای و توانمندهای آموزش و پرورش لرستان افتتاح می‌شود

خرم آباد(پانا) - بمناسبت چهلمین فجر پیروزی و هفته تربیت اسلامی نمایشگاه دستاوردها و توانمندهای آموزش و پرورش لرستان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای و توانمندهای آموزش و پرورش لرستان افتتاح می‌شود

در این جشنواره توانمندی‌های آموزش و پرورش ، آثار دانش آموزان و فرهنگیان و موفقیتهای حوزه های مختلف آموزش و پرورش(قرآن وعترت، نماز، مهدویت ، فرهنگی و هنری ،کانون ها ، دارالقرآن ها ،شاهد ،بسیج ، پژوهش ، امور بانوان ، مشاوره ، تربیت بدنی ، آسیب های اجتماعی ،آموزش ابتدایی ،آموزش متوسطه ، وهنرستانها روابط عمومی )در معرض دید عموم قرار می گیرد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در مورد برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب حضور مؤثر دانش آموزان در صحنه های مختلف بوده است.

اسدالله عباس زاده تصریح کرد:در این زمینه پیشرفتهای بسیار خوبی در جامعه داشته ایم که حاصل تلاش همه خدمتگزارانی است که دل در گرو منویات مقام معظم رهبری داشته اند که در خور تقدیر است .

وی خاطر نشان کرد:این نمایشگاه به مناسبت چهلمین فجر پیروزی و هفته تربیت اسلامی در محل جدید مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد در تاریخ سوم اسفند ماه افتتاح می‌شود و تا 10 اسفند پذیرای بازدیدکنندگان است .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت غرفه های نمایشگاه در پایان مورد ارزیابی قرار گرفته و حوزه های برتر مورد تشویق قرار می گیرند .

عباس‌زاده در ادامه به بخشی دیگر از برنامه‌های هفته تربیت اسلامی اشاره کرد و از اجرای برنامه هایی در این هفته همچون غبارروبی گلزار شهدا ،انجام همایش کوهپیمایی و تجلیل از شرکت کنندگان اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در پایان با اشاره به هفته بزرگداشت زن و تلاقی آن با هفته امور تربیتی آن را به فال نیک گرفت و گفت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برنامه های خوبی به همین مناسبت تدارک دیده شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار