برنامه های هفته ی تربیت اسلامی استان بوشهراعلام شد

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:برنامه های هفته ی تربیت اسلامی استان بوشهر در همه ی شهرستان ها و مناطق استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۹۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های هفته ی تربیت اسلامی استان بوشهراعلام شد

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه ی ستاد هفته تربیت اسلامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:برنامه های هفته تربیت اسلامی در همه ی مناطق استان بوشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 7 الی 14 اسفندماه به عنوان هفته ی امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده است یادآور شد:آموزش و پرورش استان برنامه های متنوع و مختلفی برای گرامیداشت این هفته برگزار می کند.

فتحی خاطرنشان کرد: فعالیتهای امور تربیتی باید هم قدم با نظام پرورشی باشد تا بتواند نسبت به رسالت و نقش خویش جامعه عمل بپوشاند.

این مقام مسئول اضافه کرد:تقویت و ترویج نهاد امور تربیتی و هفته ی تربیت اسلامی و قدردانی از فعالان امور تربیتی به استناد راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد و در این راستا ادارات باید به پاسداشت هفته تربیت اسلامی بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر به تشریح برنامه های این هفته در استان پرداخت و دیدار با خانواده شهدای امور تربیتی،غبار روبی و عطرافشانی مرقد شهدا،برگزاری ویژه برنامه نمادین هفته ی تربیت اسلامی،ویژه برنامه محفل انس با قرآن کریم،برگزاری همایش طلایه داران تربیت،تجلیل از مربیان امور تربیتی و فعالین عرصه تربیتی،دیدار با ائمه جماعات و پیاده روی به مناسبت هفته ی تربیت اسلامی را از جمله برنامه های آموزش و پرورش استان برای این هفته دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار