ازسوی نماینده اهواز ،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی اعلام شد

تشریح جزئیات افزایش حقوق مناطق جنگی

اهواز (پانا) - نماینده ی مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی درباره ی طرح افزایش حقوق توضیح داد.

کد مطلب: ۸۹۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح جزئیات افزایش حقوق مناطق جنگی

همایون یوسفی به عنوان پیشنهاد دهنده ی طرح افزایش حقوق در گفت گو با صداوسیمای خوزستان اظهار کرد: بحث افزایش حقوق، حقوق بگیران استان در مجلس در مورد ماده ی 112 توسعه ی ششم کشور که از سال 95 پیگیری کردیم تصویب شد و از امسال عملی شد. در اکثر از ادارات استان احکام حقوقی صادر و قرار شد کلیه ی ادارات شامل این موضوع باشند؛ اداراتی که منابعشان استانی بود زودتر احکامشان صادر شد ولی اداراتی که اعتباراتشان ملی بود مانند کمیته ی امداد و آموزش و پرورش با اندکی تاخیر انجام شد؛ اما طی این دو هفته ی اخیر برای صدور احکام آموزش و پرورش به خصوص در شهرستان های باوی و کارون پیگیری هایی که ستاد کل مسلح و همچنین استان داری و وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در فرمانداری انجام و مجوز داده شد که برای معلمین محترم احکام صادر شود. تا الان هم برای شهرستان های باوی و کارون احکام در حال صدور و مرحله ی امضا است و در طی یکی دو روز آینده این احکام در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت و انشاالله به امید خدا مطالبات این دوستان از سال 97 محاسبه خواهد شد.

یوسفی درباره ی تاریخ لحاظ این مطالبات هم گفت : این مطالبات از بهمن و اسفند لحاظ می شود و برحسب منابعی که پیش بینی شده انشاالله مطالبات ما هم اگر منابع آن تامین شود و نسبت به پرداختش اقدام شود لحاظ می شود.

او افزود: این حق مردم شریف استان خوزستان است و چه بسا اگر حق از زمان های گذشته و پایان جنگ پیگیری می شد الان در معیشت مردم اثر بیشتری داشت ولی این کار طی دو سال اخیر پیگیری شد و خداراشکر در اکثر جاها به مرحله ی اجرا رسید.
اوادامه داد:درحال حاضردر قسمت بازنشستگان و پرسنل قرار دادی مشکلاتی در زمینه ی تامین منابع و پرداخت داریم که آن هم در حال پیگیری است و مهم این است که طرح شروع شده است و در آیندهکمبودش برطرف می شود و انشاالله شاهد باشیم که به معیشت مردم شریف استان خوزستان کمک بیشتری بشود.
نماینده اهواز دراخر با ذکر این مثال اظهارکرد : در حوزه ی اموزش و پرورش به طور متوسط مبلغی به اندازه ی 400 یا 500 هزار تومان به حقوق هر کدام از فرهنگیان محترم افزوده شد و امیدواریم این بتواند سفره ی مردم شریف استان خوزستان را پر بار تر نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار