با حضور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در روز تکریم مادران و همسران شهدا صورت گرفت؛

تجلیل از همسران شهدای شاغل در ستاد

تهران (پانا) - قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور در محل کار  همسران شهدا از آنان تقدیر و تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۹۵۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از همسران شهدای شاغل در ستاد

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، امیرعلی نعمت الهی به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش با حضور در محل کار همکاران ستادی که همسر شهدا هستند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: از حضرت ام البنین سلام الله علیها در تاریخ اسلام و آموزه های دینی به عنوان مادر صبور شهدا یاد شده است و روز وفات وی روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.

وی در ادامه افزود: خدمات ارزنده و ماندگار مادران و همسران شهدا به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارج می گذاریم و قدردان پایداری ها و رشادت های آنان هستیم.

رییس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی خاطرنشان کرد: امروز خانواده شهدا منشأ خیر هستند و ما باید دنباله رو راه شهدا باشیم و در مسیر ی قدم برداریم که کاری بر خلاف عقیده و باور آنان انجام ندهیم.

شایان ذکر است، این دیدار که با هماهنگی اداره کل شاهد و ایثارگران برگزار شد، فرحناز مینایی پور مدیرکل دفتر امور زنان، اصفهانیان ، معاون مدیرکل شاهد و ایثارگران قائم مقام وزیر را همراهی کردند و از همسران شهدا پروین شاه منصوری ، زهرا پناهی روا ، سیده اشرف السادات طباطبایی و عفت بلوسی قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار