لیگ آزادگان؛ هدیه وینگو به دست مدعیان رسید

تهران (پانا) –در هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان، گل گهر در حضور هوادارانش متوقف شد تا سایر تیم‌های بالای جدولی را خوشحال کند.

کد مطلب: ۸۹۵۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ آزادگان؛ هدیه وینگو به دست مدعیان رسید

هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان ایران امروز با برگزاری 6 بازی همزمان از ساعت 14:15 آغاز شد و با برگزاری دیدار تیم‌های جنوبی شهرداری ماهشهر و کارون اروند خرمشهر که از ساعت 14:45 آغاز شده، به پایان رسید.

نتایج و روند برگزاری دیدارهای امروز هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان به صورت زیر است:

سرخپوشان پاکدشت 2 - مس رفسنجان 2

گلها: شاهین مجیدی (3) و محسن طرحانی (67) برای سرخپوشان و سلمان بحرانی (55) و اکبر صغیری (85) برای مس رفسنجان

درباره بازی»

دومین بازی تاریخ دو تیم باز هم بدون برد برای تیم‌های تمام شد تا با تساوی در این بازی، بالانشینیان راضی‌ترین چهره را از عملکرد مس رفسنجان داشته باشند.

گل گهر سیرجان صفر - ملوان بندرانزلی صفر

درباره بازی»

هر چند تعداد بازی‌های بدون برد گل گهر با این تساوی به 15 بازی رسید و شاگردان وینگو توانستند به رکورد 411 روز بدون باخت در خانه برسند، اما آنها با دومین تساوی متوالی فرصت خوبی برای رقبای بالانشین ایجاد کردند تا به صدر نزدیک شوند. اما در مقابل با اینکه ملوان در حسرت تاریخی پیروزی مقابل گل گهر باقی ماند، اما به روند رو به رشدش با رسیدن به 7 بازی بدون باخت ادامه داد.

بادران تهران 2 - خونه به خونه بابل یک

گلها: میثم مجیدی (27 پنالتی) برای سرخپوشان و محمود مطلق‌زاده (67) برای خونه به خونه

درباره بازی»

بادران توانست انتقام شکست در دو بازی آخر روبرو را از خونه به خونه بگیرد و این تیم مازندرانی را همچنان در حسرت پیروزی در تهران مقابل بادران بگذارد.

آلومینیوم اراک یک - نود ارومیه صفر

گل: ایمان باصفا (17)

درباره بازی»

آلومینیوم اراک انتقام شکست در بازی رفت را از نماینده ارومیه گرفت و تعداد بازی‌های بدون باختش را به 7 بازی رساند. این در حالی است که نود برای سومین بازی بدون برد از زمین خارج شد.

مس کرمان 5 - قشقایی شیراز صفر

گل‌ها: محمد حسین حیدری (36، 57)، حمید کاظمی (53، 85) و محمدرضا پورمحمد (44)

درباره بازی»

پس از 7 بازی کرمانی‌ها رنگ پیروزی را دیدند و با یک بازی جذاب از بحران کمی فاصله گرفتند. مس کرمان با این برد دومین شکست متوالی را در دیدارهای روبرو به قشقایی تحمیل کرد.

گل ریحان البرز 1 - شاهین بوشهر 2

گل‌ها: سهیل فداکار (74) برای گل ریحان، کمال‌الدین نیک خوی (51) و بهمن سالاری (67) برای شاهین

درباره بازی»

گل ریحان که 6 بازی آخر خانگی‌اش را با برد تمام کرده بود، امروز با قبول شکست مقابل تیم قدیمی استان بوشهر دبل شد و در حسرت پیروزی مقابل این تیم ماند تا به روند خوب خود پایان داد و البته این فرصت را برای شاگردان عبدالله ویسی فراهم کرد تا به رده دوم جدول صعود کنند.

شهرداری ماهشهر ضفر - کارون اروند خرمشهر یک

گل‌: ابوالفضل عکاشه (22)

درباره بازی»

در حالی که کارون اروند با دومین برد متوالی به آرامی در حال فرار از منطقه خطر است، این تیم شهرداری ماهشهر بود که با نهمین بازی بدون برد به ته جدول لیگ آزادگان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار