شفر: به فتحی گفتم می‌خواهیم استقلال جدید بسازیم

تهران (پانا) - سرمربی استقلال درباره جلسه شب گذشته‌اش با مدیرعامل این باشگاه توضیح داد.

کد مطلب: ۸۹۵۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شفر: به فتحی گفتم می‌خواهیم استقلال جدید بسازیم

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران وینفرد شفر، سرمربی استقلال در بعداز ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: در ابتدا به دلیل حادثه اتوبوس در سیستان و بلوچستان و درگذشت تعدادی از ایرانیان را به مردم ایران تسلیت می‌گویم. در رابطه با بازی فردا باید عرض کنم که حریف ما محکم و قدرتمند است. باید پاس‌های بلند این تیم را دفع کنیم و به همین دلیل در جم شکست خوردیم. باید سریع بازی کنیم و در محوطه جریمه حریف پاس‌های بیشتری بدهیم و حضور بیش‌تری داشته باشیم.

او افزود: در بازی قبل فقط یک اشتباه داشتیم. در خانه حریف بازی می‌کردیم و روی یک اشتباه که باعث ضدحمله شد گل خوردیم. باید در این بازی میانه میدان را کنترل کنیم و همه کارهایی که در تمرین انجام می‌دهیم را در بازی فردا به نمایش بگذاریم. امیدوارم فردا هواداران پرتعداد به ورزشگاه بیایند. ما به حمایت آن‌ها نیاز داریم. آن‌ها یار دوازدهم ما هستند و باید بیایند و به ما کمک زیادی کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات در این تیم به خصوص آمدن فرهاد مجیدی به آبی‌پوشان کمک کرده است؟ گفت: بازیکنان جدید یک مقدار دیر به اردوی ما اضافه شدند. ایسما به تمرینات بیش‌تری نیاز دارد تا به آمادگی بدنی برسد. در مورد پاتوسی هم همین‌طور است. پاتوسی، ایسما و منشا کیفیت فنی خوبی دارند. در اردوی آماده‌سازی، عملکرد تمام این بازیکنان را در سایت اینستات بررسی کردیم. ایسما مدتی در تعطیلات بود ولی پاتوسی در لیگ آفریقای جنوبی بازی می‌کرد. البته لیگ ایران فیزیکی‌تر است. پاتوسی پاس‌های خیلی خوبی می‌دهد و ایسما در بازی با پیکان گل زد اما برای ۹۰ دقیقه آماده نیست. ما با آن‌ها اختصاصی کار می‌کنیم. وضعیت جسمانی منشا بهتر است و هر سه بازیکنان اگر آماده باشند می‌توانند به ما کمک کنند.

شفر خاطرنشان کرد: آقای مجیدی عضوی از کادرفنی ما است. همانند میگوئل و فیلیپ. این یک تجربه جدید برای او است. ما در کادرفنی نفر یک یا دو نداریم و درباره مسائل مهم تیم با هم صحبت می‌کنیم. چون او فارسی صحبت می‌کند، مطالب را به خوبی می‌تواند به بازیکنان منتقل کند. او مهاجم خوبی بوده و برای من در امارات بازیکن خوبی بوده است و می‌تواند الگوی مهاجمان ما باشد. او ذهنیت بازیکنان ایرانی را از ما بهتر می‌داند و یک روحیه و انگیزه خوب هستند برای ما.

او درباره شرایط پاتوسی برای حضور در ترکیب استقلال توضیح داد: شاید بازی کند. باید ببنینم در آخرین تمرین چه اتفاقی می‌افتد. او خیلی مثبت و با روحیه است. او در بازی با تراکتورسازی وقتی ورزشگاه را دید، می‌گفت که چرا من بازی نمی‌کنم، چرا من بازی نمی‌کنم. او خیلی مشتاق است. شاید برای ۹۰ دقیقه آماده نباشد ولی وضعیت او در آخرین تمرین مشخص می‌شود.

سرمربی استقلال درباره جلسه‌ای که با امیرحسین فتحی داشت، اظهار کرد: چند روز قبل در تمرین گفتم که باید جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه داشته باشم. شب گذشته یک جلسه خوب داشتیم و درباره تمام مسائل صحبت کردیم. من نکته‌ را قبلا گفتم که می‌خواهیم استقلال جدید بسازیم و تمام مشکلات و مسائل را به او گفتم. من به او گفتم که با توجه به تجربه‌ای که دارم می‌خواهم کمک کنم. برای من و مدیرعامل باشگاه، استقلال در جایگاه اول است و مطمئن باشد هیچ کس نمی‌تواند به این خانواده مشکلی درست کند.

در ابتدا این نشست محمد زرندی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره برنامه دیشب ۹۰ راجع به قرارداد پاتوسی و صحبت‌های مهدی تارتار درباره این موضوع گفت: باتوجه به اطلاعیه فدراسیون فوتبال، مشخص شد که صحبت‌های مطرح شده در برنامه ۹۰ کامل یا صحیح بوده و فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرده که روند گرفتن ITC پاتوسی قانونا انجام شده و صحبت‌های امروز تارتار فرافکنی بوده است. باید به تصمیم بالاترین مقام تصمیم‌گیرنده در فوتبال احترام بگذاریم و مسیر بازی را به حاشیه نبریم. در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی باید در محدوده بازی باشد و ارتباطی به بازی فردا ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار