برگزاری ٦ رویداد فرهنگی ملی و بین المللی دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: در سال جاری 6 رویداد فرهنگی ملی و بین المللی در سطح استان برگزار شده است.

کد مطلب: ۸۹۵۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ٦ رویداد فرهنگی ملی و بین المللی دراستان اردبیل

سید ناصر اسحاقی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در هر رویداد نزدیک هزار هنرمند فعالیت و ایفای نقش کرده که این امر باعث اشتغال هنرمندان شده است

به گفته او عزتمندی و استقلال اصحاب فرهنگ و هنر به معنای واقعی اتفاق افتاده است و در این پنج سال اقتصاد فرهنگ و هنر به گفتمان تبدیل شده است و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در این رابطه فعالیت و همکاری خوبی داشته اند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه افزود: بهترین و مهمترین پروژه افتتاح شده پروژه سینماهای استان است که شاهد گسترش سالن‌های تئاتر و نمایش و استقبال خوب هموطنان در این زمینه بوده است که امیدواریم این امر گسترش و توسعه یابد .

اسحاقی با بیان اینکه در حوزه موسیقی دو رویداد بین‌المللی اتفاق افتاده است، عنوان کرد: همایش بین‌المللی آشیق دده قربانی و جشنواره موسیقی فجر سراسری از جمله این رویدادها است که برای اولین بار در استان اردبیل اتفاق افتاده است .

او با اشاره به اینکه در حوزه سینما حرفه‌ای از سال گذشته حضور پیدا کردیم، افزود: ما عضو باشگاه سینما حرفه‌ای جوان شدیم و با خلق آثار هنرمندان فاخر استان رتبه خوبی را در این زمینه کسب کردیم .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه بودجه مصوب فرهنگی ۶۲۵ میلیون تومان بوده است امسال با افزایش یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان را از منابع استانی و سراسری تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار