سازمان دانش آموزی ارگانی فرهنگی است که میتواند باعث پیشرفت آموزش و پرورش شود

کرمان(پانا)- مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان طی بازدید از سازمان دانش آموزی درجلسه ی شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: کشور در شرایط سختی قرار گرفته در یک جنگ اقتصادی که تمام درها به روی ما بسته شده و مردم نجیب ما با صبر و تحمل با این موضوع کنار آمده‌اند.

کد مطلب: ۸۹۵۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی ارگانی فرهنگی است که میتواند باعث پیشرفت آموزش و پرورش شود

احمد اسکندری نسب گفت:می توان با اعتماد به سازمان دانش آموزی برنامه های مختلف را به این مجموعه واگذار کرد منجمله حوزه اردوها .

وی افزود: قدم‌های بزرگی میتوان در این مجموعه برداشت و با توجه به تنوع برنامه ها ، دانش آموزان اقبال بیشتری به سازمان دانش آموزی دارند.

اسکندری نسب ضمن اشاره به پرداخت پایان خدمت بعضی از فرهنگیان گفت :نگاه دولت به آموزش و پرورش نگاه مثبتی است لذا باید با ارائه‌ی برنامه های مختلف جهت نیل دانش آموزان به سوی اهداف متعالی نظام حرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: منابع مالی ما با نیازها همخوانی ندارند باید از ظرفیتهای موجود بهترین استفاده را برد.

اسکندری نسب حمایت از ارگانهای فرهنگی را حمایت از قشر جوان دانست و افزود: جوانان با حضور در عرصه های مختلف نشان داده اند که می توانند با تکیه بر داشته های خود راه پیشرفت کشور عزیزمان را طی کنند.

وی پوشاک مدارس و بوفه ها را از مواردی دانست است که باید به سازمان دانش آموزی واگذار شود و همچنین افزود: برگزاری اردوهای یک روزه از موارد مهمی است که باید توسط سازمان دانش آموزی انجام شود.

اسکندری نسب مراکز رفاهی آموزش و پرورش را از ظرفیتهای عظیم آ موزش و پرورش دانسته و گفت:اگر ازتمامی ظرفیت‌های آموزش و پرورش استفاده شود شاهد پیشرفت این مجموعه خواهیم بود.

وی تعامل با ادارات دیگر را باعث رشد مجموعه ی آموزش وپرورش دانسته و افزود: با استفاده از ظرفیت ادارات دیگر نیز می توانیم جهت رشد جامعه ی هدف که همان دانش آموزان هستند گام برداریم.

اسکندری نسب حمایت ازخبرگزاری پانا را از افتخارات اداره کل دانسته و افزود حضور خبرنگاران پانا در جلسات مختلف باعث ایجاد انگیزه در جوانان میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار