گیلان در رتبه دوم لیگ تکواندو بانوان کشور قرار گرفت

رشت (پانا) -در ادامه رقابت های تکواندو لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان کشور جام کوثر، تیم بنیاد استان گیلان در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۹۵۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
گیلان در رتبه دوم لیگ تکواندو بانوان کشور قرار گرفت

رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: هفته سوم تا پنجم مسابقات تکواندو لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان کشور در تهران برگزار شد که تیم بنیاد گیلان با کسب 2 پیروزی و یک تساوی در رده دوم جدول قرار گرفت.
محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم تکواندو بانوان بنیاد گیلان در هفته سوم رو در روی هیات شهرستان کرج قرار گرفت که موفق شد حریفش را با نتیجه هفت بر یک شکست دهد.
وی بیان کرد: همچنین در هفته چهارم این مسابقات، تیم شایسته بنیاد گیلان به مصاف تیم قدرتمند باشگاه ورزشی داتیس یزد رفت که در نهایت با حریفش به نتیجه مساوی چهار بر چهار دست یافت.
وی ادامه داد: در هفته پنجم این رقابت ها نیز تیم تکواندو بانوان بنیاد گیلان مقابل هیات تکواندو جنوب غرب تهران قرار گرفت که در نهایت توانست با نتیجه هشت بر صفر برابر حریفش پیروز شود.
رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج کسب شده توسط سایر تیم ها، تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ تکواندو جوانان و بانوان کشور، تیم لوازم خانگی کن با 15 امتیاز صدرنشین است، بنیاد گیلان با 13 امتیاز در رده دوم قرار دارد و داتیس یزد نیز با 11 امتیاز سوم است.
سترگی یادآور شد: در مرحله نهایی رقابت های تکواندو لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان کشور جام کوثر، تیم های لوازم خانگی کن، بنیاد گیلان، هیات تکواندو شهرستان کرج، هیات تکواندو استان گلستان، هیات تکواندو جنوب ‌غرب تهران، ققنوس، باشگاه ورزشی داتیس یزد و آینده سازان لوازم خانگی کن حضور دارند که به صورت متمرکز در تهران با هم رقابت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار