شهدا بهترین های خود را در راه دفاع از میهن خود دادند

فریمان (پانا)- مدیرآموزش و پرورش در یادواره شهدای دبستان دخترانه شاهدشمیم الزهرا(س) گفت: شهدا بهترین های خود را در راه دفاع از میهن خود دادند.

کد مطلب: ۸۹۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

یادواره شهدای دبستان دخترانه شاهد شمیم الزهرا(س) در روز دوشنبه 29 بهمن با حضور مدیرآموزش و پرورش فریمان، معاونین ، کارشناسان و رییس بنیاد شهید در نمازخانه این دبستان برگزارشد.

احمد برزخی فریمانی، مدیرآموزش و پرورش فریمان ضمن تقدیر وتشکر از مدیر وکادراجرایی ودانش آمزوان این مدرسه در خصوص برگزاری یادواره شهدا خاطر نشان کرد: شهداکسانی بودند که ازبهترین های خود که همان زندگی راحت، خانواده و مادیات این دنیا بود گذشتند و برای دفاع از کشور و میهن خود از هیچ کاری دریغ نکردند. شهدای ما در جبهه خوبان قرار دارند و افرادی هستند که مهربان و مسئولیت پذیر و برای دیگران احترام زیادی قائل بودند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: اگرمیخواهیم شهدا از ما راضی باشند وادامه دهنده راه آنها باشیم باید تلاش کنیم تا فرزندان خوبی برای پدر و مادرخود و همچنین با درس خواندن دانش آموزانی پویا وبانشاط برای معلمان ومدارس خود باشیم. رعایت حجاب و عفاف،نماز خواندن ،احترام به دیگران ،کمک کردن به دیگران ،شرکت در راهیان نور والگو قراردادن شهدا از مواردی هست که ما میتوانیم با این کارها ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

در این مراسم دانش آموزان برنامه هایی از قبیل سرود،دکلمه،شعر و... برای دیگر دانش آموزان ومسئولین اجرا کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار