مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی تاسیس می‌شود

تهران (پانا) - مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تاسیس می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۵۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی تاسیس می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی در قالب مراکز نوع ب جهاددانشگاهی، زیر نظر سازمان دانشجویان تاسیس می‌شود. مجوز تاسیس این مرکز در جلسه تاریخ 27 بهمن ماه سال جاری شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاد دانشگاهی صادر شد.

دبیرخانه مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با سابقه اجرای هفت دوره مسابقات ملی مناظره به زبان فارسی و یک دوره مسابقات مناظره به زبان انگلیسی و مجموعه‌ای از فعالیت‌های آموزشی و تولید محضولات آموزشی ویژه این مسابقات محور راه‌اندازی «مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی» خواهد شد.

مهدی کاظمی؛ رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و دبیر مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، اعلام کرد: این مرکز با داشتن شبکه وسیع از دانشجویان علاقمند، توانمند و آموزش دیده در حوزه گفت‌وگو و مناظره قصد دارد فعالیت‌های ترویجی و آموزشی و علمی در حوزه گفت‌وگو و آزاداندیشی را، به صورت تخصصی و وسیع‌تر از قبل در حوزه‌های مختلف طراجی و اجرا کند.

وی گفت: برگزاری سطح بین‌المللی مسابقات مناظره، اعزام گروه‌های دانشجویی برتر مسابقات به مسابقات مناظره جهانی و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ها، طراحی و اجرای مسابقات مناظره تخصصی، تولید کتب و محصولات آموزشی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز در آینده می‌باشد. اکنون دبیرخانه مسابقات در حال برگزاری مرحله دانشگاهی/استانی هشتمین دوره مسابقات و ثبت نام از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات مناظره به زبان انگلیسی کشورهای عضو اکو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار