معاون سازمان بازرسی کشور در سمنان:

ایران اسلامی با اتکا به مردم توانست امینت و آرامش را برقرار کند

سمنان (پانا) - معاون سازمان بازرسی کشور گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم توانست آرامش و امنیت مردم را پایه های اقتدار نظام اسلامی قرار دهد.

کد مطلب: ۸۹۵۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی با اتکا به مردم توانست امینت و آرامش را برقرار کند

نادر شکربیگی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان سمنان گفت: بالاترین آمار واژگونی خودرو در کشور مربوط به مسیر تهران به مشهد بوده و که عمده ی آن در جاده های این استان رخ می دهد.

وی با اشاره به وظایف اداره کل بازرسی افزود: وظیفه اصلی بازرسی کل در استان ها نظارت دقیق بر دستگاه های اجرایی است و زمانی موفق به اجرای دقیق دستورات محوله می شود که ورود بازرسان به موقع و صادقانه و پیشگیرانه باشد.

شکر بیگی با اشاره به ماموریت هیئت بهبود کسب و کار تصریح کرد: این هیئت ترکیبی از اعضای هر سه قوه بوده و این هیئت تایید مجوز های کسب و کار را بر عهده دارد.

وی با قدردانی از زحمات اداره کل بازرسی استان گفت: برخورد با متخلفان در حوزه زمین خواری و متخلفان در حوزه راه های جاده ای و هوایی و ریلی و جرائم حوزه مسکن و شهرسازی از مهمترین عملکرد این اداره کل بوده است.

مشهدی رئیس بازرس کل سابق استان در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری دستگاه های اجرایی و مردم در ارائه خدمات این اداره کل گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و فضای کسب و کار اقدامات خوبی در استان انجام شد.

حجت الاسلام فتوحی رئیس بازرسی کل جدید استان در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع نظارت در جامعه گفت: خروجی کار ما رضایت مردم را به همراه دارد و رضایت مردم نیز باعث کارآمدی نظام می شود.

وی افزود: اهمیت کار نظارت در احادیث مختلف آمده و نظارت به معنی جلوگیری از انحراف در بهره گیری از منابع مادی و معنوی و انسانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار