رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق:

تحریم ها با وحدت مردم بی اثر می شود

سمنان (پانا) - رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق با اشاره به مشکلات اقتصادی حال حاضر در ایران، ادامه داد: تحریم‌ اقتصادی و جنگ روانی که از سوی دشمنان و در صدر آنها آمریکا ایجاد شده است، با توجه به تاثیرگذاری بسیار عمیقی که نظام جمهوری اسلامی در تمامی معادلات سیاسی منطقه پیدا کرده، کمترین کار دشمنان ایران برای وارد کردن ضربه به نظام ‌جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۸۹۵۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تحریم ها با وحدت مردم بی اثر می شود

حجت الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی، در نشست مجمع علمای سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همچون عرصه های گذشته که با ایستادگی،‌ همراهی و وحدت خود از مشکلات عبور کردند، گفت: این بار نیز مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه ایران با آگاهی و بصیرت هرچه بیشتر توطئه های دشمنان نظام ‌را خنثی خواهند کرد.

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی عراق گفت: مقاومت، ایستادگی و‌ پایداری نظام‌ اسلامی ایران در برابر استکبار‌جهانی، امروز عامل اصلی تضعیف آمریکا در‌ معادلات سیاسی جهان و منطقه است.

حجت الاسلام حسینی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و استمرار نظام به برکت خون شهدا و حمایت و پشتیبانی ملت، امروز ایران را به بالاترین قله های پیشرفت در‌ تمامی حوزه ها رسانده است و ‌به عنوان کشوری تاثیرگذار در‌ معادلات منطقه و جهان، نقش پر رنگی را ایفا می کند.

وی با بیان اینکه تضعیف نظام ‌جمهوری اسلامی و نابودی انقلاب از آغازین روزهای پیروزی در دستور‌ کار دشمنان این‌ کشور قرار داشت، افزود: امام خمینی(ره) با وجود تلاش استکبار جهانی، دشمنان اسلام و برخی حاکمان کشورهای عرب در آن زمان، با تکیه بر الگوی دینی و اسلامی و پیشوایان معصوم(ع) و حمایت و همراهی ملت ایران، توانست رژیم‌ شاهنشاهی را ساقط کند.

جانشین معاونت عقیدتی حشد الشعبی عراق تصریح کرد: الگو و ارزش های دینی اسلامی و تاکیدهای ائمه معصومین(ع) همواره در تمامی مراحل مبارزات امام راحل با رژیم شاهنشاهی، مورد توجه ایشان قرار داشت و ایشان ایمان قلبی به پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

حجت الاسلام حسینی گفت: ساده زیستی و حمایت از مستضعفین یکی از آرمان های جدی امام خمینی(ره) بود و در دوران زندگی ایشان در نجف اشرف نیز، کمتر کسی پیروزی انقلاب به رهبری امام‌(ره) را تصور می کرد، اما به لطف خداوند انقلاب اسلامی پیروز شد و امروز به یک شاخص ارزشی برای ‌ملت های بیدار و آگاه مسلمان جهان تبدیل شده است.

وی خاطر نشان‌ کرد: امام خمینی (ره) عارفی بزرگ بود که همواره فراتر از زمان و عرصه خود می زیست و آینده نگری ایشان بسیار قابل تحسین بود.

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق گفت: ایران امروز به برکت خون شهدا، آرمان ها و ارزش های امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری به یکی از تاثیرگذارترین کشورهای منطقه و جهان تبدیل شده است و ایستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی در برابر دشمنان باعث شده تا آمریکا در قرن 21 در ضعیف ترین حالت ممکن خود قرار بگیرد.

به گزارش پانا، رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی عراق به منظور شرکت در گردهمایی فعالان مردمی اربعین حسینی و مدیران موکب های سمنان و همچنین شرکت در آیین تجلیل از خادمان موکب فرهنگی رسانه ای فجر به این استان سفر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار