مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در اختتامیه جشنواره حمایت از کالای ایرانی:

فرهنگ سازی مصرف کالاهای ایرانی برای نسل چهارم انقلاب ضروری است

کرمان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در اختتامیه جشنواره حمایت از کالای ایرانی، گفت: فرهنگ سازی مصرف کالاهای ایرانی برای نسل چهارم انقلاب ضروری است.

کد مطلب: ۸۹۵۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سازی مصرف کالاهای ایرانی برای نسل چهارم انقلاب ضروری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در مراسم اختتامیه جشنواره حمایت از کالای ایرانی(طرح ایران یار) با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به حمایت از کالای ایرانی، گفت: باید آینده کشور و چشم انداز پیش روی نظام جمهوری اسلامی به سمتی به پیش برود که استقلال کشور حفظ شود و روز به روز به افتخارات این نظام بیفزاییم.

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی توانمند و کارا می تواند آینده ی کشور را بسازد، اظهارداشت: سرمایه انسانی خلاق، پژوهشگر و صاحب اندیشه می تواند ایران را به سکوهای برتر برساند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه تنها مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می گذرد، افزود: طرح ایران یار برای حمایت از تولیدات داخلی و معرفی کالای ایرانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی برای نسل چهارم انقلاب را ضروری دانست و افزود: برای ایجاد و بقای یک اقتصاد مولد، ترغیب و تشویق به خرید محصولات داخلی باید صورت بگیرد.

احمد اسکندری نسب اجرای طرح ایران یار را برای نهادینه کردن اهمیت تولید و مصرف کالاهای داخلی در جامعه مهم عنوان کرد و گفت: بازدید از واحد های تولیدی و صنعتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری بین دانش آموزان و حضور کارشناسان و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در مدارس برای تبیین و ارائه توضیحات درباره مراحل تولید از بخش های مهم اجرای طرح ایران یار است.

برپایه این گزارش اختتامیه جشنواره حمایت از کالای ایرانی(طرح ایران یار) با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس کارخانه لاستیک بارز استان و جمعی از مسئولان استانی در محل سالن اجتماعات کارخانه لاستیک بارز استان کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار