نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز 11 اسفند برگزار می شود

تبریز(پانا) - سخنگو و دبیر هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز گفت: "بطور کلی 54 نفر داوطلب برای این دوره از انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز نام نویسی کرده بودند که یک نفر به علت کمبود سابقه و دیگری توسط مراجع ذی صلاح نفر  رد صلاحیت شده و ۵۲ نفر وارد فاز رقابت شده‌اند".

کد مطلب: ۸۹۵۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز 11 اسفند برگزار می شود

عبدالرحمن ارشدی در نشست خبری با بیان این‌ که انتخابات ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود، گفت:" تعداد سه نفر زن و 49 مرد، کاندید این دوره می باشند و از این تعداد ۱۵ نفر برای حضور در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز انتخاب می شوند".

وی افزود:" پنج نفر از این افراد در بخش صنعت، پنج نفر تجارت، سه نفر کشاورزی و دو نفر در بخش معدن انتخاب می‌شوند".

ارشدی اظهار کرد:" یک هزار و ۴۶۰ نفر دارای صلاحیت رأی دادن هستند و این افراد یا کارت بازرگانی و یا کارت عضویت فعال با اعتبار حداقل یک سال در اتاق بازرگانی استان را دارند".

دبیر و سخنگوی هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز افزود:"انتخابات هشت صبح تا شش عصر ۱۱ اسفند به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود و در صورت نیاز مدت آن تا سه ساعت قابل تمدید است .این انتخابات دوره گذشته به صورت نیمه الکترونیکی برگزار شده بود، ولی این دوره از انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود و نتایج نهایی به صورت آنلاین همزمان اعلام می شود" .

وی به تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات اشاره کرد و گفت:" جلوگیری از پارک خودرو در محدوده میدان ساعت تا بانک ملی و جلوگیری از ورود موبایل به خاطر برخی مشکلات به حوزه اخذ رای، انجام شده است".

وی گفت: "نامزدها می‌توانند به مدت یک هفته تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات یعنی از ۳ اسفند تا ۸ صبح روز جمعه ۱۰ اسفند، تبلیغات انجام دهند و خارج از مدت قانونی فعالیت تبلیغاتی نامزدها ممنوع است".

ارشدی با بیان اینکه این انتخابات هر چهار سال یکبار انجام می گیرد،گفت:" میزان مشارکت در انتخابات دوره قبل حدود هزار نفر بوده است و امیدواریم در این دوره از انتخابات شاهد مشارکت حداکثری اعضا باشیم ".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار